27 september ~


Mammas ♥


Hello!

Måste säga att det känns skönt att helgen är förbi, hoppas på en bra vecka nu o att vår lilla sessa ska bli frisk. Hon har haft feber sen i torsdagsnatt. Känns hjärtkrossande att se sitt barn må dåligt o man inte kan göra något!!

Våra underbara grannar har varit hemma över helgen (de bor för tillfället i Jönköping) o Arti har varit så lycklig!! o även vi!!

En väninna till mig har i dagarna vunnit budet på ett hus som de varit o tittat på, GRATTIS till er!! skulle besökt de ikväll men det får bli en annan kväll!!

På fredag som kommer är det fest med jobbet, ska bli roligt att träffa de o få höra senaste nytt hehe var ett tag sen jag var där. En del nya o en del gamla o några som ska sluta. Först kafferep hehe låter tantigt o sedan är det middag på kvällen, fick veta att det skulle va gooood mat :) Tror alla vi mammalediga ska va med, eller hur tjejer? kuuul!! :)

Nu ska vi titta på film medan barnen sover...

Bilder inifrån huset kommer...!

Goo natt!/Jeta


Kommentarer
Postat av: Christin

jadå :-)



oj kommer inte ihåg hur jag fick dit den, men om du klickar på länken under den lilla boxen på min sida & sen väljer att du vill ha gadgets & sen väljer du "verktyg" så finns den där :-)



kramar

2009-09-28 @ 13:09:38
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Karolina

Halloj!



Stackars lilla Elira :( inte frisk ännu?



nu blir jag nyfiken, vad blir det för mat???



Kram

2009-09-28 @ 17:26:42
Postat av: Anonym

Vad gullig hon är.. Är hon frisk nu? Visst är mössan söt.. :)



kram

2009-09-29 @ 22:13:10
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: christin

Allt bra med er i helgen? Här är det REGNIGT... men men,,,, ganska mysigt ändå :-)



kramar

2009-10-03 @ 10:16:24
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0