31 maj ~ grattis mamma ~



Hello!

Grattis alla mammor där ute :) idag e vår dag! Hoppas ni får en härlig dag!! Själv fick jag rosor av mannen för jag tydligen e världens bästa mamma till hans barn haha :) gulligt tycker jag! Sen en kopp med världens bästa mamma från barnen :) They made my day!! ♥♥

Tänkte tömma kameran på bilder, jisses fick slänga 120 bilder som Arti har tagit. Han älskar att fotografera. Han har tagit kort på varenda leksak som han har i sitt rum o massor av kort på lillasyster. Vissa blev riktigt fina men sen var det kort på mig oxå o typ trappan, garaget, balkongen mm. Älsklingen kanske blir fotograf en dag!

Häromdan var Arti med pappsen o handlade hans första fotbollsskor, strumpor, knäskydd, vattenflaska mm. Själva dressen stod hans morbror Ajrush för. Så det blev av till planen o spela. Han sken som en sol o han älskar verkligen att spela som hans favorit spelare Messi i Barcelona.

Har nu börjat med projektet i Artis rum. Ska bli spännande o se hur resultatet blir. Målet är ju att hinna klart tills hans födelsedag men vi får se. Bilder med både före o efter kommer! Vi jobbar på men massa annat vill man ju oxå hinna med o göra. Igår var vi ute på stan hela dan o njöt av det underbara vädret men också av allt underhåll som fanns i VÅRSTAD.

Nu ska jag hjälpa till...

  

Love/Jeta

Kommentarer
Postat av: Christin

Gulliga presenter =) Åh vad kul att han gillar att ta bilder... :) tror det var fuji som hade nått erbjudande om att man kan sätta ihop bilderna man tar till en bok, kanske nått kul för honom att samla godbitarna i en alldeles egen bok? =)



kramar

2009-06-09 @ 16:41:03
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0