3 Maj ~ grillkväll ~

Halloj!

Oj redan skriver jag ett nytt inlägg men jag tänkte skärpa mig o inte låta det gå alltför lång tid mellan inläggen men vi får se hur länge det håller. Jag ska försöka göra mitt bästa ~as always~ :)  Ja o så är helgen snart slut, hatar det men samtidigt ändå rätt skönt att veckan börjar på nytt o sen kan man längta efter nästa helg.

Idag var min familj på besök men tyvärr var det inte lika fint som de andra dagarna. Vi grillade eller männen skötte grillen o vi njöt av maten :) Efter maten blev det supergoda kladd muffins som Arti, daja & Leta gjorde *mums mums* (ska skriva receptet på muffinsen när jag har den nära datorn hehe). Efter allt gottit hann vi med en runda ute i skogen med barnen o kul var det o massa spring i benen.

Elira mitt ♥ har börjat skratta så mycket så man hör henne hehe hon ligger o gosar med pappsen :)

Kram!/Jeta

       

Kommentarer
Postat av: Ardiana

heeej jaa tack för allt gumman me maten de va gotttt de alltid roligt att kommma till er man vill inte hemmm ;) bra kort

2009-05-03 @ 23:07:29
Postat av: Mila

Det är verkligen skönt att gå ute i skogen! har testat. Verkligen frisk luft.

mmm du måste nog skriva receptet på kladdmuffinsen. Tur att du inte lagt nån bild på de för då blir man riktigt sugen :)

Kom på att jag oxå har några recept jag skulle skriva till dig som aldrig blivit av. Får göra det en dag...sorry!

2009-05-04 @ 20:16:40
Postat av: ajrush

Snygga Bilder

2009-05-05 @ 00:44:50
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-05 @ 00:50:41
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0