28 Maj ~ njuter ~



Hallå!

Ja var ska man börja... förlåt kanske!! Fått många kommentarer om att jag inte uppdaterat o så får jag inte göra alltså sluta uppdatera för vissa människor lever för att läsa min blogg hahaha :) love you som hänger här o bryr er om mig o mitt liv!

Men som rubriken lyder så njuter jag verkligen. Varje dag känns dyrbar o jag vill få ut så mycket som möjligt av den o hittar på massa o göra tillsammans med mina barn. Tiden går ju så fort o jag verkligen älskar att vara föräldraledig. Skulle kunna tänka mig vara hemma med barnen resten av mitt liv haha eller nja kanske inte resten men några år till! Mannens lösning är o börja med nästa unge... men naee nästa vet jag verkligen inte!! hehe

Idag har vi varit hos Karolina o hennes super gulliga Oliver :) he likes me & Arti.... Elira vill han nog bara mumsa i sig hahaha :) Vi hann ut en sväng till lekparken o sen kom åska o regn men det är mysigt med regn :)

Idag har jag hunnit med att städa våningen nere, lägga båda barnen och laga mat. M var iväg på afterwork med sina jobbar kompisar.

Ser fram emot helgen då vi har planer o börja fixa lite i Artis rum. Det är ett projekt M har tänkt ut o så ska vi börja med det o hoppas verkligen den blir färdig tills Artis födelsedag :) Snart e han 4 år mitt lilla ♥ :)




/Jeta

Kommentarer
Postat av: Karolina

Klart vi lever för bloggen :)

Oliver hälsar hej till Arti!



KRAM

2009-05-28 @ 21:58:17
Postat av: Ardiana

ÄNTLIGEN gumman har du skrivit heheh saknade de hehe

2009-05-28 @ 22:09:47
Postat av: Petra

längtat efter uppdatering

kul att se de fina bilderna på era söta barn



kram

2009-05-30 @ 15:49:01
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0