26 Mars ~

Hejsan!

Idag fick jag besök av min goda vän Jennie, så trevligt!! och lycka till med provet imorgon!! håller alla tummar!

I eftermiddags var jag supertrött, alltså så trött att jag knappt orkade svara Arti eller ha ögonen öppna. Men jag vågade ändå inte lägga mig eller vila. Jag pratade med Mani på telefon vid 15.00 o undrade när han ska komma från jobbet för jag var så trött....o han svarade vid 16.15 någongång. Det visste jag ju redan men men så vi la på o jag låg o ammade Elira o sen hör jag Arti ropa pappaaaaaa.... o jag blev sååå glad att tröttheten försvann hahaha nee men alltså vilken underbar man jag har, tror faktiskt han är världens bästa!!! ♥ ♥ så alla ni som leter efter den bästa...tyvärr men jag hann före!!

Min lillebror är hos oss o hälsar på, de spelas o hojtas här o jag får ju sitta vid min dator ifred :) mee looveee¨:)
Var bjuden på tjejkväll hos syster yster ikväll men kunde inte åka ner tyvärr. Får bli nästa gång eller får ni tjejer masa er hit istället!!  En liten trip till Växjö :)

Här kommer lite bilder:

De två första bilderna är tre blivande handläggare haha :) Oliver (4 månader), Elira (3 månader) & Wilma (3 veckor).

       

Nu blir det myspys med Elira :)

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Theres

Åh vilka sötnosar!

2009-03-27 @ 13:37:22
Postat av: Jennie

Vilka sötisar!!

O vilken snäll man du har som kom hem tidigare för din skull =))

2009-03-27 @ 21:50:44
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Christin

Vad skönt att det går bra med Arti med =) jag är själv överlycklig över hur smidigt det är..=D



Hittar ni på nått kul i helgen? =) Här är det lite blandat...Adrian är lite sjuk dessutom =/



kramar

2009-03-28 @ 21:11:04
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0