25 Mars ~

Hej

Idag begravdes en av våra vänners pappa. Har känts väldigt tungt o jobbigt, skickar massor av kramar till ER!


Idag har det varit våfflans dag om ni nu har missat det. Jag ska ju självklart skryta med att jag o Arti gjorde våfflor idag. Det blev mumsigt o Theres med söta Wilma hälsade också på. Det har varit en händelserik vecka. Igår var jag med barnen på BVC o hade viktkontroll o vaccination för båda barnen. Jag fick hjälp av Jennie på BVC som passade när Arti o Elira tog sprutorna. Arti var rädd o vågade inte men det gick väldigt bra, sedan var det Eliras tur o men lilla hjärtat var det värre, hon grät o grät o grät. Det gjorde jätteont!! Sen var vi på fika hos Theres & Wilma o även där gjorde det så ont att Elira inte kunde sluta gråta. Mitt lilla hjärta ♥

Elira hade gått upp i vikt så nu väger hon 6680 o ligger bra till på kurvan :) Även Arti vägdes o han är exakt 17 kilo.

Resten av veckan är rätt lugn, hoppas jag....imorgon ska jag försöka lägga in lite bilder på veckan. Kollade förresten även skatten på nätet....och JIPPIIIEEE jag ska få tillbaka :) tjoooohhooooo :)

/Glaaaada Jeta

Kommentarer
Postat av: Petra

vad tråkigt med begravningen kramar om



grattis till skattepengarna



hoppas allt är bra med er. det är bra med oss

kram



2009-03-25 @ 22:48:26
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: a

2009-03-25 @ 22:57:26
Postat av: Christin

nawe...jobbigt när de små ska få sprutor... =/ men det går över osm tur är...=) skönt att allt är som det ska med kurvor i vikt o så =) hade en extrakoll på Elliot idag för han hade inte gått upp som han skulle förra veckan...men det hade han tagit igen idag :D skönt.. =)



kramar

2009-03-25 @ 23:28:16
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Ardiana

heeeeej ja du i går så gjorde jag både min o jetmirs jaaa vi få pengar man e så glad hihi kram

2009-03-26 @ 07:05:46
Postat av: Theres

Vad skönt att du får pengar tillbaka =)

2009-03-26 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0