18 Mars ~ Solen har hittat hem ~

Hallå!

Ja nu var det ett tag sen igen! Hmm mycket har hunnit hända o efter en superhärlig helg så blev jag sjuk!! Har ont i huvet, halsen o något febrig... ja ja bättre jag än barnen MEN jag är rädd för o smitta dem o det är inte så enkelt att hålla sig borta från dem... speciellt Elira...känns som hon redan e smittad då hon nyser på rätt rejält!!

Igår var jag o min vännina Mersija på en lååååååååååååååång promenad men himla trevligt, vi gick igenom hela Östra lugnet o kollade på alla husen så nu vet jag vilka som bor var haha nee men man går ju vilse där alltså!! Fint e det iallafall!

I måndags fick vi besök av Lars & Linda med barnen My & Ava samt Maria med barnen Melissa & Midas. Artis gamla kompisar :)
Tack för blommorna :)

Idag var jag med barnen på Evedals lekplats som byggdes ganska nyligen med inspiration av rymden så det  ÄLSKADE Arti :) Det är så skönt när Elira sover i vagnen o man faktiskt kan ägna 100% på att vara med Arti precis som innan. Jag orkade inte egentligen då jag inte alls e pigg men det otroligt vackra vädret gör en piggare på nåt sätt. Jag känner mig ändå inte så seg & jag hoppas detta håller i sig ett tag så man kan va ute mer.

Här kommer bilder....

       

Snart är mitt skift över... iallafall för några timmar, mannen kommer o får passa barnen medan jag får däcka i säng!!

Kommentarer
Postat av: Theres

Usch vad tråkigt att du blivit sjuk, hoppas du kryar på dig snart!

Fina bilder på Arti!

Kram

2009-03-18 @ 18:09:41
Postat av: Mila

Stackars dig!! Tråkigt att vara sjuk :( Ska jag komma och göra "qaj" åt dig :) Hoppas du blir bättre snart. kram

2009-03-18 @ 20:04:08
Postat av: Anonym

heeeej gumman åå krya på dig puss

2009-03-18 @ 21:49:24
Postat av: Petra

jo, visst är det kul när de kan själva & vill. men de får gärna vara små länge (läs alltid)



vilken fin lekplats, kul när det är lite annorlunda för oftast ser ju de flesta ganska likadana ut

skönt att du får lite tid med bara arti när elira sover



hoppas du/ni inte kommer bli sjuk/-a



kramar

2009-03-18 @ 23:35:03
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja hihi, jag ska fråga min man idag om hur hans bror och Ponis relation var så ska jag berätta sen för dig ;)) Japp, vi bor ju i Angered och det ligger väldigt nära Bergsjön, så vi åkte dit till Öppna Förskolan då dt inte finns en enda Öppen förskola här längre =(( Bara hos kyrkan finns öppna förskolan men känner att jag inte har lust att gå dit... Va skoj att du har släktingar i B-sjön! Var i B-sjön? Kramar!

2009-03-19 @ 07:59:59
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Christin

ska absolut testa den lekplatsen nästa gång vi är i närheten... tycker ni har för lite leklplatser annars...sist irrade vi runt i timmar utan att hitta nån så har du fler tips på platser...säg till :D



hoppas allt är bra med er =)



kramar!

2009-03-19 @ 23:42:46
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0