13 Mars ~ fredag den trettonde ~

Halloj!

Alltså det är fredag den trettonde idag, som om ni inte visste hehe men ja vissa säger att det brukar va otur o så men för min del har dagen flyttit på rätt bra. Haft en skön dag o hann med o göra mycket. NU sover barnen så det är så lugnt o skönt :)

Helgen är fullspäckad med bla arbetsdag på dagis på söndag. Det ska fixas o städas :) det är så kul att hjälpas åt för sina barns skull o att träffa de andra föräldrarna. Vi ska även grilla korv ute så det blir så skojigt. Hoppas det inte öser regn bara... Sedan har Artis kompis Maximilian blivit 4 år o då är det ju kalas så klart :) när jag hämta Arti på dagis idag sa Maximilian till mig meeen Arti måste ju komma.... ska han komma....för jag vill han ska komma.....haha han e så himla söt!! Jag sa ja Arti vill så gärna komma! Då fick jag värsta smilet :)  Hans mamma sa när jag pratade med henne på telefon att han ville ha kalas bara för Artis skull.... hahaha okej...

Jag vill oxå gå på kalas... nån som fyller år snart? :)

Tack för alla kommentarer jag får... MEN hatar anonyma inlägg haha jag blir så nyfiken på vem det är så snälla skriv era namn :) uch hoppas jag inte skrämmer bort er nu!

Nee nu ska jag se klart Let´s Dance.... alltså hoppas Laila inte vinner... hon e ju bara så jobbig o DIVIG!! hennes frisyr väger ju mer en hon själv!! värsta frissan även när hon tränar.... klart hon kanske ser ut som värsta freaket när hon inte fixat sig.... förlåååt så alla ni som hejar på henne får väl käfta emot mig nu :) tror jag hejar på Helena som e så vacker o den där roliga gubben... haha :) Morgan (var tvungen o fråga M vad han heter)

Puss & Godnatt!

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Ardiana

heeej gumman nu har elisa åkt hem pappa hämtade henne de hade kul barnen jaa du kan komma till jonas kalas april hihi jaa jag tycker inte hon e bra jag hålller me dig hihi pusss

2009-03-13 @ 22:08:56
Postat av: Penni

hihi.. ;) räcker upp handen för jag fyller år om en månad drygt du får komma på mitt kalas haha ;) Om jag ska ha nåt kalas ;) Man är ju int ebarn längre ;)

2009-03-14 @ 09:12:20
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Mila

Vi får göra ett kalas när vi fyller 30 :)

2009-03-14 @ 20:50:23
Postat av: Anonym

Vad skönt att er dag har gått bra.. Här inte så bra dock, angjelina är sjuk.. förkyld o hosta :(

men men vad ska man göra .. KRAM

2009-03-14 @ 22:43:17
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: Petra

hej vännen!!!!!!!!!!

det är bra här tack. både med mig och barnen. fast jag har varit lite förkyld, men det går över ;)

Hoppas allt är bra med dig och din fina familj också



jag fyller år om knappt två mån, då är du välkommen



kram

2009-03-17 @ 20:36:22
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0