4 juli ~ sommar ~

Hallå där ute!

De flesta börjar sina semestrar och åker iväg! Både härligt att åka iväg men även härligt att faktiskt stanna hemma. I år åker vi inte iväg nånstans, kommer att åka till Hamstad några dagar med barnen men sen är det mest hemma som gäller. Det är så skönt att inte ha för mycket inplanerat och att vi tar dagarna som de kommer. Har en del vänner som ska få barn under sommaren också så det är riktigt spännande framöver :)

Mannen har en vecka kvar att jobba sen är vi hemma och njuter och vi hoppas på massa sol så vi får bada mycket :) Jag och barnen har ju redan varit och provat på vattnet på Evedal.

Igår hade vi grillkväll med familjen Högberg och underbart att se barnen trivas så bra ihop. Även underbara Max har nu blivit fyra år och imorgon är det kalas för honom :) Tack för presenterna!! Vilket underbart väder vi hade också, så vill vi gärna ha sommarkvällarna framöver!! ... TACK! :)

Idag är det kalas återigen hos en av Artis dagis kompisar och där är vi bjudna allihopa men bara jag o barnen ska dit då mannen ska fixa till häcken som växt upp så enormt!


   

   

Önskar man fick vara hemma med sina barn resten av livet hehe :) har ju så underbart kul med dem och jag vill inte gå miste om en endaste dag utan dem!! ♥

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Mila

ooohhh vill oxå ta mig ett dopp i sjön och i barnens bassäng :)) Skulle inte bli nån plats över för barnen om jag hoppar in där :)

2009-07-04 @ 12:49:20
Postat av: Michaela

vad stora de blivit båda 2!!! Önska också att man kunde vara hemma mer, känns ibland som jag jobbar bort hans barndom! Man får a tillvara på varje sekund!

2009-07-04 @ 15:48:59
URL: http://pak-nga-ne.blogspot.com
Postat av: ardiana

hej gumman ii va söta barn du har ju heheh ii e de min basäng som jag köpte till arti eller? vi ska åka snart JAG längatr fan att jag inte kunde träffa er synd men men hade bra kul puss

2009-07-05 @ 17:38:50
Postat av: Christin

haha jag skulle med vilja stanna hemma lääänge...



smarriga tårtor =)



Vi åker 23e, vet inte om vi ska till växjö först, kanske om vi har koll på läget här :)



många kramar !

2009-07-07 @ 00:19:16
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Christin

hallå! hoppas ni har det mysigt hos er =) Här regnar det... är karneval i stan..men regnar =( Tror inte vi hier förbi växjö innan vi åker, men vet inte säkert än.



kramar

2009-07-10 @ 09:53:53
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0