19 juli ~ bröllopsdag & Elira 7 månader ~



Hello!

Idag för 9 år sedan var jag hos frisören vid den här tiden med bästa vännen och fixade till håret och sminket. Den stora dagen i mitt liv när jag och Mani gifte oss!! Ja och nu är vi här 9 år senare och har två underbara barn ihop. Vi är lyckliga och älskar varann precis lika mycket om inte mer ♥

Idag firar vi även vår lilla prinsessa som blir 7 månader :) det är mycket fart i henne och jag undrar vart det ska sluta när hon väl ska börja gå?? Jag var på bvc med henne i fredags och fick väga henne. Hon väger nu 9.2 kg och är 70 cm lång. Hon väger 1 kg mer än vad Arti gjorde vid den här tiden. Hon är glad vid mat och det mesta som får plats i munnen hehe.

Nu inväntar vi sooolen som för tillfället tagit paus och sen bär det av till Halmstads äventyrsland. Ska bli superkul!!

Ingen bebis än för Mila som är först ut :)! Men den kommer nog idag känns det som hehe på min bröllopsdag :)!






/Jeta

Kommentarer
Postat av: Mila

Jaaaa kommer ihåg den dagen hos frisören :)) Hade inte sovit så mkt den natten :) Hoppas ni får lyckliga år i fortsättningen med! kramar

2009-07-19 @ 13:13:48
Postat av: Mila

Jag älskar bilderna på Elira med rosen :))

2009-07-19 @ 13:15:06
Postat av: Jennie

Hej vännen! Grattis på bröllopsdagen!! :) kram!

2009-07-19 @ 19:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0