12 juli ~ första tanden ~



Hallå

Ja nu har Elira fått sin första tand :) Jag ammar henne än ju så jag hoppas verkligen att hon inte börjar bitas än på ett tag!! Elira är förkyld och lilla gumman kämpar mot sin snuva. Jobbigt att se de små liven sjuka.

Vi är i full gång med att måla Eliras rum nu också eftersom vi haft så dåligt väder. Vi får passa på och göra lite nytta då :) Det är inte mycket kvar, min man är otroligt duktig och snabb och då undrar ni vad jag gör såklart men jag passar barnen och bestämmer hur det ska se ut så det är mycket jobb det med :) hehe. Bilder kommer!

Söta bebisar!!


 

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Penni

grymt nyfiken på lilltjejans rum ;)

2009-07-12 @ 17:45:06
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Karolina

Grattis till tandsingen Ellie! Kram från Karolina och Ollie

2009-07-13 @ 11:10:33
Postat av: Mila

hehe vad söt! första tanden! :) Hoppas det blir ett fint rum till Elira. kramar

2009-07-13 @ 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0