9 Januari ~ Elira på mammas jobb

Hallå!

Idag har vi strålande fint väder i Växjö, längtar till våren o sommaren :) Elira o jag har hälsat på på mitt jobb. Det var kul att komma dit o träffa alla igen. Sista gången var på julfesten den 11 december o då var jag rätt tjock o speciellt efter all god mat :) Elira bars runt av kollegorna så då satt man med händerna fria en stund hihi. Snälla kollegorna hade samlat ihop till present för min lilla sessa :) blev så glad o självklart tog jag en bild på de fina kläderna. TACK SNÄLLA!! ♥

                                                      



Efter besöket hälsade jag på hos Jennie o hennes två söta pojkar ♥:) En trevlig pratstund fick vi o jag fick även låna hennes bärsele, det var Max idé hihi han tyckte jag skulle låna den :) Har nu gått runt med den o Elira i såklart hehe, känns skönt o ha händerna fria.

Resten av dagen kommer ägnas åt promenad med resten av familjen o sedan bara mysa o framåt kvällen eventuellt lite träning i guitar heroes så jag kan bli bättre tills syskonen hälsar på :)

Nu ska jag laga mat, idag blir det korv stroganoff med ris *mums* :)

Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: Penni

Såååååå söta kläder!!!! :-D o så bra att bärselen passar, det är faktiskt jätteskönt att kunna ha med sig bebis och ÄNDÅ göra nåt ibland ;-)



Tack för besöket idag :-D



Kram!

2009-01-09 @ 15:29:55
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad fina kläder Elira fick! Söt den med Cupcakes på var! :)

2009-01-11 @ 11:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0