17 Januari ~ Elira med i smålandsposten :)

Hallå!

Idag rusade jag till brevlådan.... ja det tog ett tag innan för jag hade glömt att vi faktiskt prenumererar på smp så då rusade jag dit för där var vi med idag :) så fin bild vi fick och jag tycker Arti blev bäst hehe. Mammas lillkille börjar faktiskt bli stor nu o det var inte längesen man var med i tidningen med endast honom o i samma storlek som Elira ♥

Arti o M har varit på Leos lekland då en av Artis goda vänner fyllde 3 år o valde att fira den ihop med Arti på Leos. De hade haft jätteroligt o tillbaks kom en genomsvettig o trööött Arti :) så det blev raka vägen till duschen o sen en tupplur.

Medans de var iväg passade jag o Elira på att ha mysigt hemma en stund o sen somnade hon. Jag fick för mig o städa undan lite o jag hann med mycket så jag är rätt stolt över den "duktiga" Jeta :)

Senare på eftermiddan fick vi ännu ett oväntat besök, Mersija en vännina  till mig passade på o komma förbi när hon var ute med sin flicka o promenerade. Så trevligt tyckte vi :) Börjar vänja mig vid oväntade besök nu, får fylla frysen med fika bröd oxå :)

Imorgon söndag ska Arti iväg till en fd dagiskompis, Malte. Malte har bytt dagis o de ses inte så ofta men de saknar varann väldigt mycket. Rätt kul att de kan sakna varann o prata så mycket om varann när de inte ses så ofta. Men imorgon får de leka några timmar iallafall :)

Princess ♥
  

Kommentarer
Postat av: ardiana

2009-01-18 @ 00:33:59
Postat av: Penni

så fina när var i tidningen :-D

2009-01-18 @ 11:26:53
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Christin

Vad duktigt av dig o hinna med städning med =) Glöm inte ta det lite lugnt ibland bara! :) Kan man se bilden från tidningen? kramar :)

2009-01-18 @ 21:16:39
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0