3 Februari ~

Hallå!

Ja natten till idag var odräglig....usch usch! gah men jag kunde sova en stund på förmiddagen medan Elira sov o Arti kollade på Musses klubbhus.

Sen efter en stund kommer Mani hem...blev lite rädd först tänkte vad konstigt men sen såg jag bilen utanför. Han har fått inflammation i musklerna på ryggen typ så nu har han massa ont. Han har känt av den lite i söndags kväll men idag hade det blivit värre o han hade svårt att ens köra hem. Stackars älskling ♥.... o stackars mig haha nu måste jag sköta tre barn här hemma!! :) Men det ska nog gå bra, o Mani har ju ställt upp på mig när jag var sjuk o under hela graviditeten så nu är det att ge tillbaka! Lite svårt då jag måste amma så när jag får göra hans x-tra jobb får jag stressa en del.

Imorgon bär det av till dagis med Arti och sedan ska jag och Elira hälsa på M, enhetschefen på centrum som jag arbetade mot. Hon och hennes vikarie kom och hälsade på mig på sjukhuset när Elira föddes och jag blev väldigt glad, så imorgon ska vi hälsa på dem o fika en stund. 

Fick även sms om tjejkväll på torsdag hos Karolina och hennes Oliver :) ska bli jätteskojigt att få träffas oc andra från jobbet kommer oxå *längtar*. 

Nehepp nu är det ögonbrynen som ska plockas o Elira matas :)

Soo long!!

Kommentarer
Postat av: Penni

Fullt upp läser jag :)



Hoppas det går bra o passa alla tre barnen ;)



kram!

2009-02-04 @ 06:27:13
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Mila

Tur att bara en av tre barnen som behöver ammas haha. Nu förstår jag varför du inte varit online (eller inte vid datorn) som du för det mesta är. Hoppas det går bra. Stressa inte för mkt bara. Kram

2009-02-04 @ 15:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0