27 Februari ~

Hallå på er!

Grattis Christin till er son!!! Hoppas ni mår bra alla fyra! :)

Ja nu ska jag försöka sammanfatta lite. Igår skulle jag ha skrivit på bloggen MEN var tvungen att rensa min dator på alla våra bilder. Ja efter alla år så har det blivit en hel del & efter två underbara barn så blev det ännu fler. Sammanlagt har vi 2500 bilder på våra nära o kära!! Japp alltsåå jag fastnade o njöt när jag höll på. Jag har numera inga bilder kvar i datorn o datorn arbetar något snabbare :) jippiieee!!

Veckan har varit fullspäckad från att inte ha planerat in något till lite saker dagligen. Det är det bästa att man tar dagen som den kommer o man beslutar samma minut om man vill göra något. Tänk att det verkligen går med två barn :) Haft besök av vänner, pratat o haft oss. Alltid lika roligt när någon kommer o hälsar på!

Alltså jag vet inte... jag kanske börjar bli äldre o förstår saker o ting mer o framför allt på ett annat sätt men känns som världen är full med grymma människor, folk som inte kan ta hänsyn till andra personer o deras känslor. Varför? varför inte respektera andra även om de inte är perfekta... o vaddå perfekt... finns det någon som e alldeles perfekt? o vem har den befogenhet att bedöma det? ska man va på ett visst sätt för att gynna någon annan liksom.... fy för såna!!  Nee men allvarligt så tror jag inte på att världen är så grym ändå... jag tror att de som sårar mår oftast dåligt själva o på något sätt så är det ändå lite synd om dem i slutändan!

Idag är det fredag o veckan närmar sig sitt slut, har haft ett så fantastiskt vackert väder o hann va ute med barnen en liten stund men sen kom snön tillbaks... hoppas det håller i sig så Arti & Malte kan åka pulka imorgon. Kanske jag får visa dem lite hahaha :) yeepps mee likee...!! Älskar barn ju så jag är gärna barnslig o leker med dem!
Vi fick även besök idag av Mirlinda o hennes man Faton, det var jättetrevligt att träffa dem o framför allt skönt att männen kom bra överrens trots att de inte känner varann. Alltid kul med nya människor. Hoppas det blir fler gånger som vi kommer ses! Mirlinda, kanske ni har med er en kompis till Arti, eller vad säger du? hahaha :) Ohh tack för dem fina presenterna!! Lyckos Elira :)

Hmmm ja nu har jag säkert glömt tusen grejer jag skulle nämna i bloggen men då får jag återkomma :) ska nämligen mysa med en film nu när barnen sover....

Love/Jeta



Kommentarer
Postat av: Mirlinda

Tack så jättemycket för idag/ikväll, det var verkligen behövligt och jättetrevligt. O faton säger detsamma! O vi lovar, vi ska försöka ta med en kompis till Arti, eller så får vi leka med honom istället haha. Stackarn ville ju leka och vi va helt uppe i vårat snack. Tack igen Kram kram!

2009-02-27 @ 21:40:03
URL: http://adnilrim.blogg.se/
Postat av: Mila

Ja du Jeta du börjar bli äldre, ganska gammal faktiskt. Det kanske är dags för dig att köpa en rullator. Det är ju så mkt smidigare med en sån. Vem har varit grym mot dig? Jag kan hålla med dig att de flesta som mår dåligt själva vill avlasta sin ilska på andra så de mår bättre själva. Men jag tror att vi alla är lite taskiga mot andra utan att vi förstår att vi kanske sårar. Det är mänskligheten det. Det var värkligen en märklig dag idag. Så jättefint väder på dagen att det känndes som vår, men började snöa på kvällen. Får vänta lite till på den riktiga våren. kram på dig!

2009-02-28 @ 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0