5 April ~

Hello på er!

Ja om det nu finns några kvar som ens orkar in o läsa i min ouppdaterade blogg. Ja denna gången ska jag inte skylla på nåt annat än att jag faktiskt knappt varit inomhus. Det underbara vädret som vi har varit lyckligt lottade med i Växjö har gjort att dagarna har bara runnit iväg ute i solen o den super härliga värmen.

Som ni har läst tidigare så har jag pratat om att odla osv o nu äntligen har vi (min man) gjort iordning platsen... jjiiippiiieee... så idag ska jag åka o handla frön som vi ska sätta. Ja o nu tänker ni vad löjligt att min man hjälpt mig men nee faktiskt inte för att den platsen vi har gjort i ordning var väldigt ojämn o en liten liten kulle o massa rötter o det skulla man visst ordna till o mannen min kommer ju från ett hem där detta är deras expertis så varför inte utnyttja det. Och sen så är det faktiskt så att jag avskyr allt vad maskar heter.... bläääääääää japp jag hatar maskar o jag måste erkänna att jag även tog livet av en eller två....kanske fler o jag kan lova att jag nästan lipa ihjäl. Varför måste det finnas maskar för????? o så många??? fyyyy...

Ja nu har vi fått besök, min storebror o hans underbara Elisa e här på besök, så kul för nu har hon lärt sig massa ord :) Vi ska iväg till Leos o leka av oss idag.

Tack för mig, jag återkommer med bilder på min odling :)

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Petra

längtat efter uppdatering

visst har det varit så skönt väder. man får ju passa på att njuta så mycket man bara kan

hoppas planteringen blir bra



kram

2009-04-05 @ 12:36:35
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: Mila

Maskmördare! De behövs i naturen. De jobbar och gör jorden fin. Och så kan dina växter som du ska plantera växa bättre. Här har man gått in flera dagar men ingen uppdatering. Det är inte lätt att han en blogg. som jag skrivit innan, expressen missar ingen dag :) hoppas planteringen går bra. Får komma förbi när det börjar växa så jag får tjuva nån grönsak :) kram

2009-04-05 @ 19:51:58
Postat av: Jeta

Petra: Tack gumman :)



Mila: O mej tej maskmördare hahaha ne men allvar fan jobbigt med maskar... du behöver inte tjuva gumman du får ta :) dot boj pet haha :)

2009-04-05 @ 22:11:08
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Ardiana

heheh jag vill me ha pet hehehe maskmördare heheh:==)

2009-04-05 @ 22:25:44
Postat av: Penni

Zac tackar för en skojig dag idag! Han slocknade tidigt hihi.. :-D

2009-04-06 @ 20:04:59
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Mila

oooh tack! Vill verkligen ha pet me qepulka. så himla gott och saftigt

2009-04-06 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0