14 April ~

Hello

Oj äntligen lite tid till datorn o bloggandet!! Att sitta inne har varit det minst prioriterade dessa dagar. Helt fantastiskt väder o tyvärr mycket jobb o slit men det hoppas jag lönar sig när man snart får se lite resultat. Vi har alltså tagit bort allt som var grönt innan på marken, vi hade mycket mossa o det var verkligen som en tjock ullmatta. Tackar min familj för all hjälp :)

Jag har även fått en solstol som gungar o den är helt underbar att ligga i o läsa en bok...har inte haft tid o möjlighet att njuta ännu men den finns här o väntar på mig :) min söta man gav den till mig o varför? ja bara för att han älskar mig :) ska ta bilder o lägga in snart.

Jag längtar även till bvc denna gången känns som det var en evighet sen sist. Den 17 alltså på fredag är det dags :)

Jag har missat så mycket på tv oxå alla serier som jag följer haha o glamour  jobbigt men mycket härligare att vara ute o få färg o massa träningsvärk.

Ne nu ska det ammas o sen läggdags för Arti.

Kramisar till er där ute :)


Kommentarer
Postat av: Theres

Åh, låter underbart med trägården o den nya stolen!

Ska bli kul o ses imon! Längtar =)

Kram

2009-04-15 @ 13:23:57
Postat av: annah

Saknar dig i tråden!

2009-04-16 @ 09:32:17
Postat av: christin

Låter som om du haft det riktig härligt i dagarna! =) Snällt av mannen din :D

2009-04-16 @ 21:25:11
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Ariana

hej, om du hade fått en till son, vad skulle den heta då ? kram

2009-04-17 @ 18:35:14
Postat av: Jeta

Ariana: Vet faktiskt inte vad vi skulle döpt han till i såfall. Finns så många fina namn :)

2009-04-18 @ 19:22:17
URL: http://apieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0