28 December

Go kväll på er!!

Här händer inte så värst mycket. Inatt sov jag inte så bra då vi fick ligga alla fyra i vår dubbelsäng. Arti kom in o ville sova o mysa hos oss.... och för att han inte ska känna sig utanför så fick han ligga där. Så blir det inte inatt iallafall.
Sedan har vi varit på en lång promenad i det iskalla vädret men superskönt o komma in i värmen. Känns underbart att kunna gå en längre promenad utan att ha värsta foglossningar. Känns underbart o känna sig frisk hehe.

Och amningen går mycket mycket bättre..... jjjiiipppiiieee imorgon får vi bevis på om hon får i sig och om det är tillräckligt iallafall så är det kontroll på BVC. Imorgon ska vi även fotograferas, hela familjen :) Hoppas man ska få ihop det, tar ju en himla massa tid o göra sig i ordning. Ska även passa på o väga mig själv, har ju våg hemma men den visar alltför lite siffror hahaha så jag vågar inte tro på den. Testade mina gamla byxor och visst jag kom i dem :) men jag gick ju inte upp mycket i vikt från början heller. Egentligen spelar inte vikten så stor roll just nu då jag nyligen fött barn men jag har ju känt mindre matlust och inte kunnat äta fast jag är hungrig. Får väl se vad de säger imorgon....

Hel konstigt att man faktiskt är fyra nu.... låter kanske löjligt men fyra stycken det är som en hel armé eller känns som det iallafall... och så konstigt med flick saker/kläder hahaha.... men ja just det vi har ju fått en flicka :) *LOVE*

Nu är det dags för kvällsfika....

Kram o ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0