26 December ~ Finaste Familjen ~

Hej på er alla!!!

Här hemma är det mycket fokus på vår nya medlem i familjen och jag försöker göra mitt bästa för att ge henne så mycket tid som möjligt. Jag försöker även att göra mitt bästa när det gäller att mata henne. För er alla som har fått barn vet hur amning fungerar och framför allt hur ONT det gör. Det är nästan värre än förlossningen. Men iallafall så börjar det bli lite bättre med den biten. Tackar min man för allt han hjälper mig med och stödet jag får av honom får mig att orka kämpa vidare!! Han gör det hela möjligt!! Älskar dig suuuuper mycket!!

Idag ska vi få besök av min syster och hennes lilla familj. Ska bli skoj att få träffa Jona som är hennes fina flicka och mosters vackraste (med på näst sista bilden)!! På sista bilden har vi Elisa som är fasters charmiga buse!!!

Här kommer lite bilder på det käraste jag har!!! :)


JAG ÄLSKAR ER!!

 

Kommentarer
Postat av: Penni

Åh underbara!!!! Jag vill också lukta på liten bebis!! O så fin hon är... !!

2008-12-26 @ 16:05:35
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: mila

skräm inte oss andra som inte har barn med förlossningen nu!! :) vad söt Elira är! och du med :)

2008-12-27 @ 19:55:53
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! :-)

2008-12-28 @ 14:15:18
URL: http://mojkatile.blogg.se/
Postat av: Selle

Jätte söt är hon. Mashalla :)

2008-12-28 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0