21 December

Hej kära läsare!!

Nu har vi äntligen kommit hem. Allt känns underbart och vi känner oss som världens lyckligaste just nu!! Vår älskade son är världens stoltaste storebror och han är så snäll vid sin syster (än så länge) :)

Idag åkte vi hem strax efter 14.30 från sjukhuset. Elira var mätt och belåten och sov så gott ända fram till klockan 18.00. Även storebror var trött så han sov till 17.20. Jag och mannen fick lite tid tillsammans när våra barn hade somnat. Vi tände vår brasa och satt och pratade igenom förlossningen. Det blev mycket skrattande :) Han berättade hur duktig och "rolig" jag var hmmmm lustgas..... hehe men vi kämpade tillsammans och allt gick bra. Ska berätta mer om själva förlossningen en annan gång när jag har lite mer tid.
Jag fick sova en timme också medan mannen var iväg på lite ärenden.

När barnen vaknade så fick jag amma Elira och mannen lagade kvällsmat till oss. Det var jättefint dukat och massa levande ljus vid bordet. Allt var så underbart och jag känner mig som den lyckligaste kvinnan på hela universum!!

Jag ska återkomma med bilder när jag får lite tid över.

Ta hand om er alla!!

/Lyckligaste mamman!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad underbart det låter! :) Ta hand om er nu och njut av varje sekund! Kram kram!

2008-12-22 @ 11:35:06
Postat av: Ardiana

hej åå va mysigt skönt att ni mår bra:)

jag hoppas vi ses kram

2008-12-22 @ 12:39:55
Postat av: Penni

Åh vad mysigt!jag ryser när jag läser!



kram!!

2008-12-22 @ 14:21:48
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Mirre

O va skönt det låter!!!!!

Passa på o njut av denna första tiden, för den går så fort.

Många kramar från Mirre

2008-12-22 @ 21:50:24
Postat av: Petra

grattis igen gumman

vad underbart det låter

ta hand om din underbara familj



kram

2008-12-25 @ 23:56:31
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0