3 oktober ~ lite blandat ~



Hej!

Oj vilken härlig vecka som bara sprungit iväg. Ja iallafall så ska jag börja med att berätta att jag var på fest med jobbet igår. Det började med kafferep som jag skrev i mitt förra inlägg. Det var mycket trevligt o det var skönt att komma till jobbet, hade inte varit där på ett bra tag! De hade organiserat väldigt fint o massa goda kakor, massa olika sorter!! Dock tog jag inga bilder på det... glömde kameran hemma :( Festen var vid femtiden så jag hann hem en sväng o sedan iväg igen.

Vid festlokalen fanns nästan alla med o alla var på topp humör :) alla var så fina o uppklädda :) Det var fest för några som fyllt 50, 60 o några som går i pension samt en som gift sig :) De fick stora vackra blombuketter o massa fina presenter. GRATTIS TILL ER!! Vi fick mycket god mat, bla lasagne, grillade kycklingklubbor, kyckling på spett, vegetarisk paj mm... mums mums :) Det var längesen vi skrattade så mycket som vi gjorde igår, alltså det var otroligt vad stämningen blivit på topp igen :) 


   

   


Igår var jag oxå iväg o färgade håret, kändes så livlöst o tråkigt så det behövdes verkligen. Känns som det blev bra :) Och Saranda en god vän till mig passade Elira annars hade det varit lite jobbigt hehe, jag satt o njöt :) Jag klippte inte för jag vill få långt hår :)

 

I torsdags var det dags för träff med kollegor o bebisar ♥ alltid lika trevligt dock börjar det bli spring o man märker att man verkligen inte kan dricka sitt kaffe ifred längre :)

  


/Jeta


Kommentarer
Postat av: Eva K

Hej!

Visst var det en mycket lyckad eftermiddag och kväll. Kul att träffa dig och de andra som varit lediga ett tag. Förresten har ju jag också varit ledig ända sedan midsommar, men från 1 sept är det på allvar.

Ha det riktigt, riktigt bra!

2009-10-05 @ 17:17:52
Postat av: christin

Ser mumsigt ut med all maten! & håret blev super fint! :)

2009-10-07 @ 11:30:32
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: saranda

hahah gumman du blev super fin och de var så lite älskar barn och din sötnos är så underbar skulle kunna ha henne hos mig många gg kram kram

2009-10-08 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0