29 oktober ~ Elisa 2 år ~


Mycket god tårta o sååå fin bild på far & dotter!!♥

Hej

Dålig uppdatering I know!! men har ju varit hos mamma o sedan blev jag sjuk. Måste bara skälla på SJ lite!! fy f*n vad drygga dem är!! resan till Nybro med tåg tog 2½ timme!!!! valde att ta tåget då vi skulle sova över o då Arti oxå älskar tåg o allt var så spännande....men det blev så jobbigt o tåget var från 1800 talet! jävligt trångt o äckliga stolar, slitna o fläckiga o golvet var katastrof!! Lär dröja innan vi tar tåget igen kan jag säga!!

Idag mår jag bättre, ingen är gladare än Arti hehe o kanske Mani o slippa göra allt :) Arti tycker jag ska bli frisk så vi kan åka o bowla...han e sugen på o bowla säger han hela tiden. Lite svårt nu när jag har nackspärr...! Idag har vi fixat lite små detaljer i Eliras rum o hängt upp en gardin jag köpte i Kalmar på Mairo (superfina saker där...åk dit!!) Inväntar lite andra grejer som jag beställt o sen kommer bilder!!

Grattis till fasters ♥ Elisa som blev 2 år. Tiden går fort o hon växer!! Hon är så otroligt söt o charmig!! Jag o Arti valde ett fint rosa piano till henne, med en pall o mikrofon. Det var uppskattat o hon verkade tycka om den!! Även resten av ungarna & de stora pojkarna spelade (o sjöng) på den. Grattis även till min storebror som vi firade då han blev 30 men befann sig i Paris då mamma o pappa köpt dem en weekend!! Av mig o min syster fick han o hans andra hälft en weekend på hotell i Sweden det slår inte Paris men kan va skönt o åka iväg en helg när avkoppling behövs! Tack även för mycket god mat!!!(som vanligt) bla smörgåstårta!!

Som några redan hört/läst så har Elira tagit sina första steg, känns lite kul samtidigt som jag tycker det går för fort!!! Hon är glad o tycker det är kul!! Ibland glömmer hon att hon inte kan gå riktigt ännu o ger sig iväg o sen är det snabbt ner på rumpan när hon inser vad hon gett sg in på hehe. Vi har även infört nya sov rutiner för henne o det funkar utmärkt!! Vi är så glada för det för nu sover hon hela natten från ca 20.00-06.00 sköööönt!!!


  


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


/Jeta


Kommentarer
Postat av: saranda

grattis till födelsedagsbarna hehe och grattis till Eliras fösrta steg det är bara att gilla läget dom växer för fort... ksönjt att du blivit bätte hoppas vi kan ses nån dag kram

2009-10-31 @ 23:42:35
Postat av: christin

Vad kul med de första stegen! snart är hon så snabb att du knappt hinner fatt henne! ;)



Jepp entré var vi på förförra helgen, det var helt ok. Smart idé med att ha ett lekland där. Får se kanske blir nån mer tur dit snart :) annars är vi ofta på Nova (lund).



Funderade lite på att släppa ut adrian bara till min morbror.., men barnens kusiner kom hit allihop för att hämta Elita som sovit över så det fanns ingen tid över att klä ut adrian för att gå dit, får bli nästa år.



kramar

2009-10-31 @ 23:55:51
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: jennie högberg

guud va skönt med bra sovrutiner.. skicka över do mtill mig med :)

2009-11-01 @ 09:22:00
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0