17 oktober

Hej på er!

Fy vad kallt det är ute nu... brrr... jag e ganska frusen av mig men det är så skönt att tända på brasan o värma sig. Känns ganska lyxigt :)

Idag har varit full rulle sen vi steg upp ur sängen. Vi hade öppet hus på förskolan där Arti går, vi var där en stund o pratade med föräldrar som är intresserade av att sätta sina barn på förskolan. Det kom en del o så mysigt med dem små o söta.... och i januari är det dags för min tjeja att börja. Ska bli skoj för henne tror jag. Hon älskar barn o att leka samtidigt är hon mamig av sig så det kommer nog bli mycket tårar oxå... :( Vi var oxå o tittade på skolan där Arti förhoppningsvis ska gå. Det är Montessori precis som Arti går nu så han slussas vidare till denna skola. Det är så tidigt att tänka på skola men vi tycker det är viktigt att gå o titta på de olika som finns. Vi är nog ganska överrens om att det blir denna skola men man vet aldrig vad som händer om två år.

Nu är det fika dags...äppelkaka med förstekta äpplen i smör, kanel o socker.... det doftar ljuvligt.... hmmm

en låt jag bara älskar....



/Jeta


Kommentarer
Postat av: christin

Håller tummarna för att allt ska gå bra med inskolning o Artis skola =)



låter gott m äpplepajen =) har med äpplepaj rester härhemma som jag ska mumsa på nu innan vi ska iväg tänkte jag =)



kramar



2009-10-19 @ 08:45:51
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0