14 oktober

Godmorgon!!

Idag känner jag mig verkligen som en hemma fru, har inget annat planerat än att bara sköta om hemmet o barnen. Jag har bäddat rent i alla sängar... o ska nu tvätta en massa. Superskönt att ha tvättmaskinen hemma i huset o inte behöva dra iväg med allt som jag gjorde tidigare i lägenheten. Detta känns så lyxigt!! Det tråkiga när man har tvättat är att lägga in allt på plats o stryka....fyyy men den delen blir nog inte av idag.

Jag ska försöka baka lite med idag...fick Leilas receptbok när jag fyllde år så nu är Arti på mig att jag faktisk MÅSTE baka när jag nu har en bok :) o han har rätt o den boken älskar jag så det är bara att börja :) Tidigare i mitt liv hehe låter som hundra år sen, men iallafall innan jag fick barn hatade jag att baka, bara att kleta händerna i deg var det värsta MEN när jag fick barn så ändrades den sidan av mig, jag gör ju allt för min älsklingspojk o vill han ha muffins så ska det bli muffins... nu kletar man inte så mkt med muffins men ni förstår poängen!! Det är faktiskt kul att baka med sitt barn även om det tar myyyycket längre tid :)

Fick frågan vad jag önskar mig i present när jag fyller år o jag funderade....men jag har precis allt vad jag önskar mig. Mina två underbara barn som verkligen är mitt allt ♥ nu kanske ni tänker gud vad tråkig hon är.... men alltså förr kunde jag liksom längta efter massa presenter men nu är det inte det som är viktigast för mig. Jag önskar mig att alla mina nära o kära mår bra. Jag känner mig hel nöjd med livet o jag känner att jag faktiskt inte saknar någonting!!! Älskar mitt liv o jag önskar det fortsätter så här livet ut ♥

Imorgon är det torsdag o det innebär träff med kollegorna o deras bebisar... jiippiiee längtar :)

Ikväll är det fotboll mellan sverige & albanien men ingen har väl missat detta? :)



    


/Jeta


Kommentarer
Postat av: ardiana

hej

2009-10-14 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0