10 Maj ~ lovely ~

Hej!

Vad mycket som hinner hända bara på några dagar! Hade tänkt skriva innan men bara inte hunnit då tiden runnit iväg. I torsdags var mamma o min bror hos oss o hälsa på. Mamma hade med sig "pet" till oss o jag blev så glad för hade tänkt göra sånt själv men inte hunnit. Det var så gott o mammas mat är alltid GOTT oavsett vad det är :) Min bror lyckades övertala Arti (vilket inte är speciellt svårt) att åka med dem hem. För er som inte vet vad pet är så är det något väldigt gott som ni tydligen går miste om :)

I fredags fick jag underbar sovmorgon o njöt med Elira. Vi låg kvar i sängen länge o bara hade mysigt. På eftermiddagen var det tjejträff hos Theres o det var kul att ses! Nästa torsdag är det hemma hos mig så välkomna :) Fredagkvällen var vi ute o åt på subway o mindes tillbaka när vi åt på subway i Barcelona, det var så uunderbart o väldigt romantiskt! Hoppas vi kan åka tillbaka snart! Sedan var det besök hos våra vänner Nora & Adrian. Det var första gången i deras nya hem o det var riktigt fint. Gott kaffe fick vi men resultatet för mig blev en fredagsnatt utan sömn hehe kunde INTE somna långt in på natten.
Jag är inte van o va uppe så sent men ja tokig som man är så gick jag upp o började härja i Artis rum, jag sorterade hans för små kläder o sedan möblerade om i hans rum. Han har fått rätt mysigt där men det förtjänar han mitt ♥

Igår alltså lördag var vi i Nybro då o hälsade på men mest för o ta tillbaka min son :) Det är alltid lika skoj att åka hem till Nybro där har jag växt upp o även om det är ett litet ställe o kanske inte mycket o göra där vilket man jämt får höra så är det ett bra ställe o I Love It! :) Besökte en liten liten sötis vid namnet Isak! Han smilade åt mig hehe charmisen! Det blev även besök hos J o hennes kille A o även där var det trevligt men denna gången hoppa jag kaffet! Behövde verkligen inte en sömnlös natt till!

Måste få hjälp om en låt jag hörde på radion...den är så satans vacker men jag vet inte vem som sjunger den! Har liksom inte en blekaste, har försökte lista ut det men nepp... jag kan ju väldigt lite av den men de få ord jag kan är :
...but i can´t let go... ja det är inte mycket men hoppas hoppas nån vet vad jag snackar om o skriver det till mig!

Nu ska det bli mys med Arti medan Elira sover o M är på jobbet!

Love/Jeta

Kommentarer
Postat av: Christin

Vilken härlig helg =) kul att ARti fick lite omändrat på rummet, sånt brukar uppskattas :D, lycka till med letandet av låten... :)



kramar

2009-05-10 @ 20:52:44
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0