28 Juni ~ kalas ~

Hallå där!!

Snacka om stressig helg men otroligt kul att få vara med om det. Jag var höggravid för fyra år sen med min son vid den här tidpunkten och hade beräknad förlossning den 27 juni. Arti hade mysigt hos mamma så han ville va kvar 3 dagar till och kom den 30 istället. Det var den bästa dagen i mitt och min mans liv. Vårt lilla ♥ som har vuxit alldeles för snabbt! Men vi är otroligt stolta över honom. Han gör oss lyckliga!!

Igår hade vi kalas för familjen och kusinerna och det bjöds på grillbuffé. Arti fick massor av presenter och bland annat en stor studsmatta och en swimingpool med ruschkanna! Jag gjorde jordgubbstårta med hallonmousse och chokladtryffel. Bilder kommer!! Idag hade Arti kalas för dagis kompisar och några andra kompisar. Idag bjöds det på en likadan tårta, saft och åter saaaaaffftttt!! Hehe varmt och skönt hade vi!! Många leksaker idag med bland annat bästa sopbilen nånsin som Arti säger haha! Tack alla!! Av oss, mig och min man och Elira fick Arti en superfin cykel!!

Imorgon bär det av till bvc med Arti på fyra årskontroll, får se vad han väger o längd o lite sånt.

Måste va ärlig.... är suuuuuuuuuuuuper trött!!

Bilder kommer så fort jag får tid!

Kram/Jeta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0