8 Januari ~ Oväntat besök

Hallå!!

Idag har dagen flyttit på :) jag är nöjd med den. Efter att ha lämnat Arti på dagis så åkte jag o Elira hem för o få sova färdigt, natten var inte mycket sömn för oss. Elira har inte vänt på dygnen än så natten e dag för henne. Vi vilade och det var superskönt, synd bara att jag inte kunde följa med Jennie ner på stan en runda. Kommer fler tillfällen :)

Jag hann med o städa, laga mat, tvätta o lite andra småsaker. Kändes skönt efteråt :) o när Arti o Mani kom hem så fick de strikta order om att INTE smutsa ner :) 

Framåt kvällen plingar det på dörren o Cilla kom o hälsa på :) Cilla är mamma till Ella o Ella o Arti har gått på samma dagis. Det var så trevligt :)

Imorgon är det fredag o för mig spelar dagarna ingen större roll men det är skönt då M är hemma två veckor sen :) ska hinna med o göra mycket eller så blir det inget hehe men jag ska passa på o hinna baka en del :)
Imorgon ska jag även hälsa på på jobbet. Ska bli så kul att träffa kollegorna o speciellt komma dit o inte behöva jobba :)

Lite bilder på mina syskon barn som jag älskar så mycket :) Längtar till sommaren då de komme hit o kan leka ute på gården o jag bakat bullar :) hihihi

De två första bilderna är på min brors dotter, Elisa 1 år och de två andra är på min systers dotter, Jona 8 månader.

  ♥    ♥    ♥ 

LOVE :)!

Kommentarer
Postat av: Ardiana

ååå vilka sötttt barn hehe

2009-01-08 @ 23:28:40
Postat av: Christin

allt gick bra =) Hoppas ni har det bra med :) Kul med lite besök! :D

2009-01-09 @ 11:02:02
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0