3 Januari ~ tröttare än tröttast!

Go kväll!!

Idag skulle så mycket hända, hade planerat o göra en hel del (gå runt i affärerna o hoppas hitta massor som jag behöver till huset o lite annat) MEN tidigt på morgonen vaknar jag av att Arti gråter i sitt rum o när jag går dit så säger han att han är trött på att sova.... jisses unge... vaddååå tröööött på o sova liksom klockan e inte mycket o mamma har precis somnat juuhh...  Han fick komma o ligga i vår säng o efter en stund skulle han äta. Mannen var o jobbade en sväng så när han kom hem runt 10 fick jag gå o lägga mig då jag nästan var halvdöd och där rök dagen o all planering, vaknade upp vid 15.00 igen. Mannen skrattade åt mig o undrade om jag inte skulle gå o lägga mig igen....när jag tittade på min man så kom jag på att tänka att han faktiskt inte sovit mycket själv då han varit uppe med Elira en hel del på natten o frågade han hur natten varit egentligen hahaha han bara vi glömmer den :) så fick han gå o sova en stund.

Jag tog tag i lite saker o sen lagade jag o Arti mat, blev ris med kyckling. Efter maten fortsatte jag o Arti o fixa i köket o vi fick ihop lite chockladmuffins..... himla goda o kladdiga inuti *mums, mums* dock gick elvispen sönder hihi började låta så högt så Arti undrade varför den e sjuk hahaha... älsklingen.

Nu har det fikats färdigt, Arti är nerbäddad och Elira o pappsen njuter av en fotbollsmatch..... :) själv blir det duschen nästa... :)

Imorgon söndag får vi besök av J o S och deras två fina pojkar och jag har inget inplanerat före eller efter annars lär det bli som idag.

Nehepp.... duschen nästa....

Puss o Kramissar!!

Jag o M i Barcelona :)


Kommentarer
Postat av: Ardiana

tjena roliga syrran nu har jag kommenterat hihih

du kan vällllll l'gga bilder på din snygga syrra hihi pussss

2009-01-03 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0