29 Januari ~ lite av varje :)

Hallå!!

Ja nu har det dröjt igen... ja o ni tror såklart jag e lat men nepp jag har faktiskt haft apmycket att göra o jag har även varit superduper trött. Alltså jag fattar inte hur folk som skiljer/skiljt sig orkar med barnen alldeles själva. Det är faktiskt tufft att ha hand om två barn på egen hand och kan inte ens föreställa mig de som har ännu fler. Ja iallafall så finns de många där ute som är ensamma mammor eller pappor och eloge till er...själv hade jag balla ur.... eller vad det heter.

Jag sover ju dåligt, eller jag vaknar för minsta lilla ljud o Elira sover bra, MEN hon låter ju en del haha inget snark men bebis...nånting jollra eller nåt oooh jag kan ju inte somna usch sen när jag väl somnat ja då är det Arti som haft mardröm eller sett ett spöke eller ja listan kan bli lång.

Men det finns finna stunder med :) så klart... min lilla tös ♥♥  har nu börjat skratta när man pratar med henne såååå mysigt o hon skiner upp som en sol :) imorgon är det dags o väga o mäta igen... hoppas vi skött oss denna gången med :) imorgon blir det även en promenad med Jennie o Zac.

Kan inte fatta att det är fredag imorgon....men ja tiden rullar på. I går fick vi besök av min lillebror som även stannade över o vi hade så kul med massa spel. Arti fick va hemma från dagis så de kunde umgås, kul tyckte Arti som ägnade dagen åt massa bus! Jag har även hunnit klippa o färga håret så det känns något piggare o fräschare ut. Man måste ju se fin ut även om man är hemma för det mesta. Jag är nöjd med färgen o klippningen blev inte något märkvärdigt, bara toppat av det slitna. Jag vill försöka få det lite längre... får se hur länge jag orkar.

I veckan fick Edlira, en släkting till mig sin Isak! ♥ Mysigt o GRATTIS till er!!

Nu är det glass på schemat :)

Naten!!/Jeta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tänka mig att du har det lite jobbigare. Jag tyckte när min man började jobba igen att det blev jättejobbigt, hann inte med något, men nu går det bättre ju :)



Jätteroligt när dom ler , man blir så glad då :)



Ha det bra. Kram

2009-01-30 @ 09:34:22
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: Christin

Kul med lite nytt i håret =) hoppas du får ordnng på sovtiderna så du får sovit något :D



kramar

2009-01-31 @ 21:55:22
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0