18 Januari ~ Tvinspelning av postkodmiljonären

Hej!!

Var på stan en runda idag då det var inspelning för postkod lotteriet som brukar vara på fyran. Det var kul o rätt mycket folk men det var svinkallt med. Usch säger jag o ändå bara minus några grader men tänk de som lever med över minus 20 grader … ärligt … näsan hade nog tippat av alltså.... hehe Iallafall så var Rickard Sjöberg, Magdalena Graaf (hade brunt hår), Kim Kärnfalk & Markolio med. Hehe de fick göra om flera gånger för bla Magdalena missade ibland osv. Ja det tråkiga är ju att jag inte var en av vinnarna... hmmm kanske ska börja med o köpa lotter!!



Imorgon, måndag alltså, ska vi åka till min familj i Nybro. Ska bli kul att träffa dem o framför allt mina syskonbarn :) Längtar så efter dem ♥ Men först blir det stop på Kosta Outlet, inget speciellt vi e ute efter, bara gå runt o titta. Vi kommer även att spendera natten hos mamma o sedan blir det ikea på tisdag. På ikea är det lite saker jag har funderat som jag behöver ha, hoppas bara att jag hittar det.

Kvällen har ägnats åt massa godis, guitar heroes, ramlösa (me looove) o bloggandet :) Hmmm ni undrar vad som hände med barna?? hehe... Arti var supertrött o somnade tidigt då han varit hos sin kompis o lekt o en vända på stan. Elira somnade också tidigt....hoppas på en lugn natt ändå :)

Neheepp ännu mer spel.... måste tränas innan Nybro :)

Naten e mir/ Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ardiana

tjena jaaa de blir när ni kommer i morgon gumman heheh kram

2009-01-18 @ 22:36:18
Postat av: Penni

Låter som ni hade en bra söndag :) Hoppas ni får skoj och kör försikigt idag, verkar halt!! Vill också kunna åka iväg o göra massa kul, men nepp from idag så börjar livet igen. Kram!!

2009-01-19 @ 06:39:14
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Christin

kul med både IKEA & kosta :D vill med dit så snabbt som möjligt :)

2009-01-19 @ 23:46:58
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0