7 Februari ~

Hallo på er!

Hoppas ni mår bra. Igår var vi hos mamma och kom dit utan att dem visste om det så mamma blev överraskad när hon såg oss i dörren hehe. På kvällen var vi bjudna på middag hos syster yster... "tack gumman ♥" och tack för de goda semlorna... jag har säkert gått upp två kilo!!!

Idag hade vi gäster, Mensura o hennes familj kom på besök. Det var trevligt att träffa dem o de hade en buse med sig hehe lilla Naim har blivit 1 år :) så söt när han skrattade. Resten av dan ägnades åt nästan ingenting. Så skönt att bara slappa. Hade tänkt bjuda en granne på fika idag men de har hunnit åka hem. De bor nämligen inte här för tillfället utan kommer o hälsar på sitt hem nån gång ibland. De bor nånstans högre upp där mannen studerar till barn tandläkare. Får se om jag lyckas haffa dem nästa gång.

Imorgon ska vi få besök av en kompis till mig. Det var ett tag så det ska bli roligt att träffa dem.

Såg även melodifestivalen, alltså blir bara så irriterad. Så trista låtar som går vidare, inte konstigt att vi aldrig kommer nånstans sen. Jag gillade Maries låt mest... men jisses Caroline af Ugglas... skit alltså en skam!!! men snälla snälla!! hihihi men man fick tid på sig o höra vad hon säger!! Programledaren...vad hon nu hette... var rolig o bra! så tummen upp för henne...vad tyckte ni?

Nu ska jag läsa lite....

Kram o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Selime

Oh !! Va roligt att ni va och hälsade på hos dina föräldrar. Saknar min familj jättemycket!



Ojoj nu har jag missat melodifestivalen , men men kanske kollar repris !



Ha det bra gumman . Kram

2009-02-07 @ 22:34:35
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: Ardiana

tjena amon att du tittade på den skiten jag såg typ 2 sek såå va de tråkigt jaa vi hade det bra ke dashka hon e såå trevlig hon hälsa heh pusssss

2009-02-07 @ 23:32:22
Postat av: Christin

Blev med besviken på låtarna, inte många bra... men hoppas det blir bättre =) Gillade däremot inte Maries låt, hade gärna hört den på radio eller så men det är mer en sån låt man har på i bakgrunden medan man gör nått annat :)



Kramar

2009-02-10 @ 11:38:16
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej Gumman!



Nu är hon snart om Oliver lilla tösen, han var 5740 tung igår när vi var på BVC (vaccinerade också...ajaj). Har du tid att fika någon dag i veckan?



Kram Karolina

2009-02-10 @ 21:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0