5 Februari

Hallå!!

Ja alltså vad man har mycket på gång hela tiden. Men jag tycker det är kul ändå, tiden flyger iväg känns det som. Jag har varit hemma snart tre månader liksom. Jag älskar det!!! verkligen älskar att bara vara hemma med mina barn o mitt hem o ibland göra något annan gång inte göra ett smack!!! Tar dagen som det kommer med lite planering men inga "allvarliga" måsten.

Igår ägnades dagen åt massa fotboll :) ja jag fick stå målvakt o sen fick jag springa o ta bollen från Arti, han bara älskade det :) Mani är ju hemma och vilar upp sig o tar det lugnt o det är så skönt att ha han hemma fast han inte gör så mycket hehe men han passar Elira iallafall. Nu när det har snöat har jag varit DUKTIG, tro det eller ej men jag har skottat snö medan Mani garvat åt mig hehe o det var faktiskt kul :) o en ful snögubbe fick vi upp jag o Arti!! :)

Idag var vi ute o gick en skön promenad i snön o sen åkte Arti pulka. På eftermiddan var vi på sjukhuset en sväng o hälsade på pappan till en av våra vänner. Det var jobbigt att träffa honom för vi visste att han blivit dålig o ev lite förändrad men inte att det var så mycket... tyckte inte man kände igen honom så det gjorde ont att se han ligga där. Önskar att man på något sätt hade kunnat förändrat o hjälpa till.... jobbigt :( men vi tänker på honom o hans familj varje dag!! ♥ Så skört livet är!!

På kvällen var vi (jag o Elira) på tjejfest hos Karolina o Oliver. Där fick vi träffa andra från mitt jobb o det var supertrevligt o Karolina hade lagat god vegetarisk lasagne med en smarrig glasstårta :) Elira fick även present från Karolina, en supersöt kjol med tröja till. Glömde min kamera hemma, sååå typiskt!!! men jag hoppas få bilder av övriga deltagare :)

Nu är både mamma o Elira supertrötta men imorgon är det inget inplanerat o Arti ska vara hemma från dagis. Eventuellt en sväng till mamma men vi får se hur Mani mår o om vi ens orkar upp från sängen hehe, brukar nämligen ligga där o mysa alla fyra

Kram o godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Penni

Låter precis sådär underbart som det ska vara att vara hemma och mammaledig! Just DET jag saknar.. men men jag har haft min tid ju, nästa gång får vi ha det tilsammans igen ;) när 3:e kommer hihihi..



jo.. folk förändras fort när det är sjukdomar och såna tråkigheter, och att det ska gå så fort är skrämmande. Men han uppskattade det! :)

2009-02-06 @ 08:16:41
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att ha mannen hemma, blir alltid glad när helgen kommer så man kan hitta på något tillsammans.





Ha det bra kram

2009-02-06 @ 11:23:37
Postat av: Selime

Hej. Jag svarar till dig här istället!



Mår inte alls bra , usch usch :( Kraftig huvudvärk och torr hosta , gör så ont i halsen :(:(:(:(:(



Hur mår ni?

Kram

2009-02-07 @ 13:58:19
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: Ardiana

tjena nu skriver jag till dig hehehe

2009-02-07 @ 18:24:39
Postat av: Jeta

Ardiana: hahaha ok du kunde va mer diskret med att jag tvingar dig kommentera min blogg!! systeryster puss o kram!

2009-02-07 @ 21:31:50
URL: http://apieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0