20 Februari ~

Hallå på er!!

Oj vad tiden går, åtta dagar kvar på februari.... hmmm men snart är det vår o jag längtar!!

Här har inte hänt så mycket. Känns som dagarna rullar på! I tisdags var vi på middag hos Saranda m familj. Gick o "letade" efter deras ingång typ i en timma innan jag fick syn på Saranda i fönstret då även hon undra vart jag tagit vägen. Usch mitt jädra lokalsinne alltså, jag kan ju gå vilse i mitt eget hem!! Hihi usch stackars mina barn som fick frysa ihjäl... men trevligt hade vi & god mat fick vi!! Tack snälla!!

Igår var jag o barnen på Leos lekland IGEN, denna gången med Max o Zac. Det var MYCKET folk där & skojigt. Denna gången åkte jag lite mer o det var så skojigt, jag är ju höjd rädd så det var kul när Arti frågade om han skulle hålla mig i handen hahaha.... o efter en stund sa han: mamma var inte rädd!! ♥ min omtänksamma älskling!!

Idag var jag o barnen bjudna på fika hos Malin o hennes söta Linn :) Även Karolina o Oliver var med o vi hade trevligt ihop. Vi mumsade i oss smaskig sockerkaka....Malin recept tack!! den var så kladdig o god! :)
Nu är Arti hos sin kompis Maximilian o leker, det är så kul nu när de är så stora att de kan leka hos varann. Arti fick även en teckning påposten från Maximilian där det står: "Hej Arti jag vill leka med dig från Maximilian"  så himla mysigt o så kul med bokstäverna på fel håll osv. Tror jag blev gladast haha!! Jag vill med få sånt på posten....nån som vill leka med mig? :)

Nehepp, snart kommer mannen o vi tänkte passa på o.... hahaha nee inget sånt!! Vi ska faktiskt ut o handla i lugn o ro :) tänkte köpa nåt till Märta. Artis kompis som blivit hela 4 år o ska ha kalas imorgon. Så kul med kalas... men gud vad svårt med presenter...får se vad det blir!! :)

Kram på er alla!!

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Anonym

hiihih en gumman jag kan leka me dig hhiih

2009-02-20 @ 18:37:04
Postat av: sara b

2009-02-21 @ 13:41:36
Postat av: Saranda

hej gumman d va¨så lite så heheh ja du här har du en som oxå inte har så bra lokalsinne hahahah tog nästan 2 år för mig att lära mig vägarna i växjö pinsamt hehehe men men bättre sen än aldrig:) kram

2009-02-21 @ 13:43:42
Postat av: Christin

så gullig post! =) vill med ha nått kul med posten =)

2009-02-23 @ 17:28:38
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0