2 Februari ~ sol men ingen värme

Hallå!

Igår somnade Arti kl 19.20 o vaknade imorse kl 07.15 hehe han hade sovit så gott o det gjorde vi andra med.... så skönt. Men jag var ändå seg o hela dan gick åt ingenting och det var skönt. Arti skulle till dagis men han ville gärna vara hemma med mamma idag sa han o då fick han det ♥, jag var bara glad att slippa stressa upp o iväg....

en del av förmiddag gick åt o snacka skit på msn med Mila.... hehe as usual.

Efter maten gick jag ut en runda med barnen och det var så himla fint ute men ISKALLT.... vi var som isbitar när vi kom hem från skogen hahaha Arti sa hela tiden: mamma e vi vilse nu eller?  hihi tom han känner till mitt lokasinne MEN vi va inte vilse... Tur jag hade tänt brasan så vi kom in i värmen o drack god mjölkchocklad!!

Lagade fiskgratäng till kvällsmat o sen blev det en runda till Maxi o handla, jag valde att åka själv o det var så skönt utan någon annan att ta hänsyn till... gick o njöt :) köpte hem semla till oss som vi mumsat i oss :)




Imorgon ska Arti va hemma då Mani behöver ha bilen med sig till jobbet, imorgon ska vi eventuellt ta oss till förskolan o se om vi kan få med oss Eliras hand o fot avtryck som jag gjorde förra veckan. Får se om Arti känner igen stället som vi hängde på jämt när han var liten.

Tack för mig o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mila

Jag kommer sluta se din blogg i framtiden!! Alla dessa bilder med goda bullar du lägger in..jag blir ju sugen. Problemet är att jag läser din blogg på kvällen när alla caféer är stängda. Var ska jag hitta en semla kl. 22.25?? piska keqe! hihi

2009-02-02 @ 22:28:13
Postat av: Mila

Skrev kommentar nyss men ser att den har försvunnit så jag får skriva en till då. Jag kommer att sluta se din blogg i framtiden!! Alla dessa bilder på goda bullar du lägger in..jag blir ju sugen. Problemet är att jag läser din blogg på kvällen. Var ska jag hitta en semla klockan 22.25 när alla caféer är stängda?? piska keqe! hihi

2009-02-02 @ 22:34:15
Postat av: Mila

Jaha nu var första kommentaren tillbaka igen

2009-02-02 @ 22:35:48
Postat av: Christin

Ja Jeta...det är ganska grymt...med bild på semlor mitt i natten..... =( haha



2009-02-02 @ 23:39:07
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Jeta

Hehe :) så söta ni e... får fixa en myskväll med massa goda bullar o semlor o massa annat gott o sen får ni ta o dyka upp helt enkelt :)



2009-02-03 @ 07:21:24
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Selime

Åt semlor igår :) Sååå goda !!! Hur mår din söta? Jag svarade på kommentaren du skrev på min blogg, hoppas du kan svara. KRAM!!!!!

2009-02-03 @ 11:16:12
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0