1 Februari

Hallå kära läsare!

Oj nu är helgen snart slut!! men vilken helg, helt fullspäckad.
Fredan hade jag Elira på kontroll på bvc o tössabiten har nu blivit hela 5088 gram o 57 cm lång, så bra jobbat till mig :) resten av fredan var lugn o ägnades åt Let´s Dance o en god pizza :) mums mums, det är kebabpizza som e favoriten från Napoli! :) Let´s Dance favoriten är den dära Alling eller vad han heter, han fick full pott denna gång o jag kunde inte sluta skratta på hans reaktion när han fick full pott. Han e så rolig, men jag gillar inte hans roll i Hjälp på fyran. 

Lördan fick vi besök, Mila o company. Kul att ses, var ett tag sen sist! Senare kom mamma o pappa oxå, hade velat ha Elisa med hehe... men nepp hon va hemma. I lördags skulle vi till Leos en sväng med fam. Högberg men fick ställas in. Hoppas vi kan ta det snart då jag gärna leker av mig lite hahaha... skönt o ha barnasinnet kvar!

I lördagstidningen läste jag dödsannonserna o fick se att en som jag varit handläggare för hade gått bort, kändes tråkigt o några av mina kollegor som e inne o läser här vet ju kanske vem jag skriver om. Oooh tycker så synd om hans fru.... ett himla söt par iallafall... Vila i fred! konstigt det låter o läsa dödsannonserna men det är rätt spännande haha då man känner en del gamla. O på jobbet brukade vi läsa dessa flitigt, OM man nu kunde få tidningen från Niclas nån j-a gång!! haha skönt o ha sin egen!! :)

Idag söndag har Artis kompis Maximilian varit på besök med sin mamma Gabriella, det var så trevligt o två ungar som verkligen älskar att leka med varann... blev massor med kramar o pussar när de skulle skiljas åt haha.... sååå söööta! Såg även kalla fakta tidigare ikväll o det fick mig o bli såååå ledsen, o stackars djur! Lite kort så handlade inslaget om fåglar som flås levande på deras dun och vi köper dunjackor, täcken, kuddar mm från dessa länder som exporterar detta... usch o fåglarna skrek o led otroligt mycket. De fick gå igenom detta 4-5 ggr innan slakt o för att sedan flås en gång till efter de dött. Hoppas verkligen Sverige reagerar o får stopp på detta!

Imorgon är det dagis o utflykt som vanligt på måndagar.... sen ska jag hämta 11.30. Han ska nämligen börja med 15 timmar i veckan nu och 1 år framöver.... får se hur detta kommer kännas.

Ohhh längtar till sommar o sol ♥

So long mina vänner... ta hand om er! /Jeta

Kommentarer
Postat av: Ardiana

tjena syrran jaaa du alltid e de något me dig hehehe

2009-02-01 @ 23:02:23
Postat av: Penni

hoppas det går bra idag trots dagistiderna är ändrade.. :)men du fixar allt! :-D kram!!

2009-02-02 @ 07:19:56
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Selime

Usch jag såg me det där programmet :( ledsen man blir!!



Hoppas det ordnar sig med de nya rutinerna :)



Måste iväg nu

ha det bra kram

2009-02-02 @ 10:09:44
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0