29 december ~ bilder inifrån ~

Hello!

Hoppas allt är bra med er där ute! Här är det toppen, har fått besök av svärföräldrarna o jag är inte annat än bortskämd just nu :) lever lyxigt då maten lagas, huset städas, barnen passas :) Har även firat Elira med de o det var ett superroligt kalas åtminstone för de små. Vi hade ett litet mini disco för de o de dansade loss små som "stora" hehe.

Igår var vi på middag hos mamma o det bjöds på otroligt god mat!! Snart e det nytt år... jises fattar ingenting, var tar tiden vägen?! nyår ska vi fira hos mamma o pappa o hela tjocka familjen hehe ♥

Hmmm har inte tänkt ut nått nyårslöfte....vet inte om jag ens behöver... hihi. Jag tror inte att jag kommer hinna blogga en gång till detta år!! Snart har vi ett nytt o hoppas alla där ute får ett riktigt fint år!

Här kommer bilder inifrån vårt palats som många efterlyst :) bilderna är tyvärr inte av bästa kvalite men men :)


  

Bilder från vardagsrummet nere... 

  
Bilder från köket...

  
Bilder från Artis rum...

  
Bilder från Eliras rum...

  
Bilder från vårt sovrum & allrum på andra våningen... 

/Jeta


Kommentarer
Postat av: ARDIANA

heeeeeeeej kan jag få bo med er i de finnnnna huset eller kan jag bara fååå den heheh puss vi ses på torsdag

2009-12-29 @ 22:24:16
Postat av: Jeanette

Ni har verkligen ett supermysigt hem! Älskar att ni har en öppen brasa avis.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2009-12-29 @ 23:03:20
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Eliza

Hej hej! Va kul med bilder på ert hem! Måste säga att vardagsrummet där nere påminner en hel del om vårt! Så jag kan ju verkligen känna igen mig i er smak när det gäller inredning! Sonens rum är verkligen superfint! Vilken insperation! Hade min sambo sett det hade han älskat å göra så med ett pojkrum! Ha det så fint och gott nytt år! Vilka underbara svärisar så skämmer bort dig!

2009-12-30 @ 10:27:38
Postat av: christin

Så fint det blivit! Har med haft ögonen på klockan ni har bredvid spisen, men har själv ingenstans att placera den. Snyggt i alla fall!



låter som en härlig helg! =) Önskar dig o familjen ett gott nytt år!



många kramar!

pss... du får ta utmaningen hos mig om du vill =)

2009-12-30 @ 20:54:46
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: jennie högberg

det är ju sååå fint!! :)



ha ett bra nyår! så ses vi nästa år ;)



kramar!

2009-12-31 @ 09:05:06
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilder från vardagsrummet nere... var har du köpt den vita tv-bänken ?

2010-01-12 @ 18:57:18
Postat av: Arijeta

Tv-bänken är inköpt på Ikea :)

2010-01-18 @ 20:04:33
Postat av: jennie

Har kollat in här nu många ggr och inget uppdatering?? Vart har du tatt vägen?? Jätte fina bilder på ert hem =)) Kram kram

2010-02-18 @ 10:35:35
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Mila

Undrar samma sak. när ska du uppdatera?

2010-02-28 @ 01:57:44
Postat av: Anonym

Hej ! Hoppas ni mår bra! Längesen du skrev? Hoppas du börjar skriva snart! Kramar!

2010-03-24 @ 09:46:26
Postat av: Anonym

Hej ! Hoppas ni mår bra! Längesen du skrev? Hoppas du börjar skriva snart! Kramar!

2010-03-24 @ 09:47:04
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: ..

Hej!



Fint hus. :) Undrar en sak, vart har ni köpt klockan som sitter på vägen, och den stora soffan?

2010-08-25 @ 13:10:27
Postat av: Arijeta

Hej Tack, klockan är inköpt i Växjö i "inreda" butiken. Soffan är special beställd. Klockan finns numera även på Mio i Växjö.



Arijeta

2010-09-07 @ 08:37:13
URL: http://apieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0