17 december *bloggen 1 år*

Hallo!!

Japp 1 år har gått sen jag startade min blogg!! Jisses o då var jag höggravid o hade beräknad födelse men Elira var inte redo att komma ännu!! Vet inte hur det blir framöver med bloggen, jag kommer att få besök av svärföräldrarna o jag kommer att börja jobba igen så det känns inte som att jag kommer ha mkt tid till detta. Jag ska försöka hålla den vid liv men vi får se hur länge det håller!!

Idag har vi haft mysträff med kollegorna o våra bebisar som nu börjar bli stoooora!! Och som de flesta har märkt så har snön hittat till Växjö yeaay hehe o det betyder pulka åkning!! Elira älskar det o hon lägger sig bredvid overallen för o visa att hon vill ut ♥ Har inga bilder på datorn just för tillfället... men de kommer!!

Jag kommer även att lägga in bilder på huset inifrån eftersom många har frågat efter det. Jag har fått hem de sista till Eliras & Artis rum o vi är snart klara med de små detaljerna så bilder kommer!!

Nu ska här tittas på tv tills älskling kommer från träningen!!

Natti/Jeta

Kommentarer
Postat av: Mila

hahaha så när du var höggravid och Elira var beräknad att komma då men gjorde inte det så passade du på att göra en blogg. Och nu så får bloggen gå i konkurs :) nc nc nc

2009-12-19 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0