7 April ~






Hej!

Idag är det andra dan utan Arti hemma, han är nämligen hos mormor o morfar. Han älskar att vara med sina kusiner Elisa & Jona men även sina morbröder som han avgudar. Jag mår ju för jävligt haha usch ja men jag saknar ihjäl mig juuu!! Usch vad jobbigt, stackars dem som på något sätt förlorar sina barn. Jag har pratat med Arti i telefon o vill typ sträcka mig efter honom i telefonen men ja jag vet jag måste skärpa mig. Han trivs bra där sägs det o att han har roligt o det är det viktigaste för mig. Även om jag ändå vill att han ska sakna oss o MIG lite mer :) han e trött på mig, iallafall så sa han det att han inte orkar prata med mig mer... snorunge... jag bar dig nio månader o gav dig liv hahaha nee usch ska skärpa mig!!!

Igår hade jag superskoj!! Jag fick vara barnvakt åt Zac ♥ som är 1 år och snart 3 månader :) Zac o jag hade massa o fixa o göra i trädgården o han va på huget med o hjälpa till. Hehe helst ville Zac smaka på det mesta men jag försökte undvika det åtminstone de hemska maskarna!!

Idag har jag haft mindre kul men har varit mycket flitig om man nu får skryta lite om sig själv. Ja nu så har jag en nästan dammfri övervåning. Har damsugat o dammat o putsat o fixat så det är superfint. Sedan åkte jag o Elira för att göra ett arbete som mannen skulle gjort men inte hunnit o därefter var det till att åka hem o ordna med nedervåningen o den är nu också nästan dammfritt o superrent. Nu är tvättmaskinen igång med allt skitigt. Jag hann även fixa med mat o det blev allt i ett med stekta potatisar, kyckling, lök, morötter... mums :)  Japp duktig har jag varit så nu är jag helnöjd!!

Imorgon kommer jag däremot ha mycket roligare, tänkte bege mig en runda på stan med Elira. Jag ska handla lite grejer som jag behöver o sedan på kvällen är det dags för fest med mina arbetskollegor. Ska bli så kul att träffa dem nu det var ett tag sen. Jag ska ju ha med mig Elira o de andra två ska också ha sina bebisar med sig. Längtar efter att träffa M som har en bebbe i magen... tror det blir en han :) vet inte varför får se om jag fortfarande känner så efter träffen!

Nu ska jag o mannen fika o mysa!!

Soo Loong!!




        

                                                                                                   



                              


                                                                                                            


Kommentarer
Postat av: Ardiana

tjena gumman åå va du e duktig stolt över dig nu

ehehe åå Du gumman arti har de mycket bra här hos oss han trivs gubben han e såå söttt han e så snälll han pussar jona o elisa åå han tar hand om dåm hehe så du behöver inte oroa dig puss

2009-04-07 @ 22:39:59
Postat av: Penni

hihi åhh min plutt ;-)



tusen tack för hjälpen än en gång vännen :)



kram!

2009-04-08 @ 07:13:32
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktigt av dig :)

Din lilla tös måste vara lugn hela tiden eftersom du hinner med allt :) själv tycker jag att jag inte hinner med storstädning :( måste ta lite åt taget.. kram

2009-04-08 @ 09:11:09
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0