16 september

Hallå!!

Har nu gått ett tag sen jag skrev!! Men jisses har fullt upp hemma med barnen. Elira sitter inte still för en sekund o inte ens när hon ska äta vill hon sitta, det är roligare att krypa upp på bordet :)

Här har inte hänt mycket... fastemånaden är snart slut och i helgen är det fest!! På fredag ska vi göra bakllav hemma hos mig, mamma, syster, o svägerska kommer! Mamma brukar göra till mig men jag känner nu att det kanske e dags att jag lär mig oxå :) På fredag kväll ska alla andra komma oxå, mina bröder, pappa o min systers man även kidsen såklart ♥ vet dock inte vad jag ska bjuda på för mat??!!

Imorgon kommer kollegor på besök, ska bli super kul! Synd att Oliver o Karolina inte dyker upp då Karolina e sjuk!! :( Krya på dig!! På förmiddagen blir det träff med Mersija :) längtat efter att se deras nya hem... ♥

Ville gärna dela med mig av bilder som jag tagit MEN min flicka som älskar att slicka/äta på allt har förstört min mobil så jag kan inte föra över blderna på datorn o hon var även på vår kamera men tror inte den är skadat ÄN!! men ja jag vet det är mitt fel som låter det va famme.... men hallååååå jag kan väl inte gömma allt heller?! :) min älsklings tjej som får mitt hjärta att smälta när hon ler mot mig efter att hon varit busig!! LOVE LOVE LOVE

Känner för en resa.... typ Barcelona igen hehe var så underbart fint där så det vore inte helt fel :)

Dags för mig o sova... SNART :)!
/Jeta


Kommentarer
Postat av: Mila

hehe vi får åka du och jag den här gången till Barcelona. Männen får stanna hemma med barnen :)♥♥♥

2009-09-17 @ 09:58:13
Postat av: Arijeta

2009-09-17 @ 12:49:40
URL: http://hsgfgggghy.
Postat av: Arijeta

Den tidigare var arti som skickade iväg!



Mila: det vore en dröm :)

2009-09-17 @ 16:19:46
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Christin

Hallå =)



vilen busunge! =) vi var uppe i växjö förra helgen, men hade alldeles för lite tid, skulle egentligen åkt upp på onsdagen men på grund av adrians fotografering blev det inte förrän på fredagkväll. Annars hade vi gärna hört av oss :-)



Lycka till med baklava-bakandet =) själv köper jag nog i år eftersom det finns dåligt med tid att baka just nu :)



kramar

2009-09-18 @ 12:18:20
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0