19 november ~ elira 11 månader ~




Hello!
Nu var det ett tag sen igen! Hoppas alla som ändå orkar in här o kika mår bra. Vi har inte mått bra o de har varit fram o tillbaka både med mig o barnen. Feber o ont i halsen o nackspärr. Var hos en kiropraktor i måndags o han höll på o knäckte mig. Det var så hemskt obehagligt men efteråt rätt skönt, tyvärr så känner jag mig inte bättre så jag ska dit en gång till. Tydligen kommer mycket efter att jag burit på Elira.

Min lilla flicka är 11 månader idag ♥ det är full rulle med henne. Hon är nog världens gladaste tjej även när hon inte mår så bra :) Eventuellt ska vi ge henne vaccin mot svininfluensan imorgon, känns så hemskt jobbigt med allt detta men vi tror att det är det rätta så imorgon blir det av om det inte är alltför många där så det tar slut. Vi andra ska oxå ta den däremot ska vi få lite tid över. Händer så mycket just nu.

Ikväll ska jag o en kompis på en föreläsning om virusinfektioner för barn, en läkare som ska hålla den o tydligen är hon en mycket duktig föreläsare så jag hoppas jag får ut mycket av det. Jag var på en föräldraträff på dagis vilket var väldigt bra. Där samtalar vi föräldrar om våra barn  tar upp sånt som vi känner att vi vill ta upp bla genom diskussionskort osv. Mycket intressant :)

Sist men absolut inte oviktigt!!!! träff med kollegorna, japp förra veckan blev inställt så vi har längtat!!! Idag blir det av! ♥


  

/Jeta


Kommentarer
Postat av: christin

hoppas ni snart har det bättre =)



Stora tjejen nu! Snart 1....vad tiden går fort =) Kalas planerat? Jag har redan börjat tänka på Elliots haha fast det är lång tid kvar än.



kramar

2009-11-19 @ 17:16:27
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0