6 Maj ~ reeegn ~

Hallå

Ja men gud vad det har regnat!! Kommer väl att få massa hat kommentarer nu MEN jag skriver det ändå... älskar regn, det är så mysigt o härligt när det droppar på fönstren. Jag har bara lust o sitta o stirra ut genom fönstret o fundera :) Jag älskar inte regn hela tiden o inte hela sommaren men så där någon gång ibland o underbart när solen tittar upp som den gör just nu! :) *love* Sen är det även super skönt att sova när det regnar så det får gärna regna på natten o skina på dagen :)

När det är massa regnigt ute så får man passa på att göra massa trista saker inomhus. Jag kan säga att har man två barn så har man saker att göra HELA tiden!! Jag har varit dålig på att prioritera så nu har jag en jättehög med barnkläder som är för små både till Arti & Elira. Så jag hade tänkt skänka bort till välgörenhetsorganisationer men väljer att prova att sälja de på tradera! Får se hur mycket jag får sålt o de som inte säljs skänkes. Pengarna ska gå till nya kläder o leksaker till barnen. Jag har BARA börjat så jag har massor att göra så hela veckan kommer gå åt sådant trist jobb. Regn i massor tack!! vill inte missa en varm sommardag med sådant trist jobb!

Sen ska det putsas fönster men det står inte på schemat än på länge!

Ne nu ska vi äta sen ska jag baka till mannens jobb kompisar. Han har nämligen fika turen. Får se vad det blir!

Kram/Jeta

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums vad gott din middag låter, själv gjorde jag igår pastagratäng med kycklingfile gott!!



Själv tyckter jag inte om regn, speciellt inte efter att ha slitit med att putsa fönstren dagen innan :P men musigt att sitta inne och mysa med familjen. vad bakade du? kram

2009-05-07 @ 10:08:19
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: Mila

bra med regn när man vill mysa inomhus! :)

dil ne pazarishte ene shejti qaqkat :) nybro marknad imorgon...du kan passa på :)

2009-05-07 @ 11:16:22
Postat av: Annah

Hej! Hoppas allt är bra med er. Saknar dig i tråden! Kram

2009-05-07 @ 17:41:45
Postat av: Christin

Jag älskar sommar-regn & så luktar det så gott efter det utomhus...har du märkt det? =)



Tradera är himla bra, bäst går det ju mer man har ute. Brukar själv sälja en del där :)

2009-05-07 @ 23:39:55
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0