2 Maj ~ sooool



Hallå där ute!

Ja o så var det Maj, jisses vad tiden går fort. Jag har aldrig i hela mitt 27 åriga liv njutit av en vår så här mycket som nu. Jag blir berusad av alla vackra o underbart doftande blommor, träd o buskar. Det är så otroligt vackert överallt. Idag har vi varit på en jätteskön promenad ute i skogen. Det var så härligt att man även kände långt djupt ner i lungorna hur frisk luften var. Alla tråkiga grenar o träd o hela naturen har fått liv igen.

Har fått en egen "gunga" o där har jag ägnat mestadelen av dagen idag. Känner i hela kroppen o ansiktet hur det börjar svida lite nu, tror jag fått färg *ler*

Igår var vi en sväng neråt Malmö o hade riktigt fint. Nära vattnet, solen o allt härligt sand kunde verkligen inte bli bättre. Hälsade på mannens syster med familj samt kusinen o familjen. Skojigt för Arti att träffa sina kusiner så klart så han var supertrött efteråt.

Imorgon får vi besök av min familj o grilla står på schemat *mmm love* :)

I veckan var jag o barnen hos mamma, hade trevligt så pass att jag sammanlagt sov 4 timmar hehe men vad gör det? sen träffade jag my best friend Mila o super magen :) ooh fick lite längtan efter min mage men det försvann likasnabbt!! :)

Nehepp nu ska jag duscha medan barnen sover gott o Mani njuter av fotboll eller njuter men men, hans favoritlag har skämt ut honom :) hahaha Artis lag går det bättre för :) HEJA BARCA!!!

So loong!/Jeta


           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att ni mår bra, du har ju inte skrivit på ett tag :) fina bilder.. Hoppas ni har skoj med famijlen. Kram

2009-05-03 @ 10:50:25
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hejsan! Tackar, vi mår bara fint! Ni då?? Vilka jätte fina bilder på barnen!! Dom är ju så söta!!

Kramar från oss =))

2009-05-03 @ 12:26:05
URL: http://famhasani.blogg.se/
Postat av: Christin

Vilken härlig bild på de två! att rama in kanske? :D Låter som du haft en riktigt riktigt härlig helg! =) & stort tack för kommentaren i bloggen, blev glad :D



natti natti!

2009-05-03 @ 22:54:38
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Mila

Det var trevligt att träffa dig!! :)

Elira gillar verkligen att bada. Vilket stort skratt, hela hennes tandlösa mun syns haha...så roligt! :))

Ser att dina plantor börjat växa? Vad roligt, och gott! Vad har du planterat på bilden? Kramar

2009-05-04 @ 20:12:07
Postat av: Jeta

Mila: si qakat pa dhom hehe :) De är qepulka som syns på bilden, tror det heter salladslök. vi har gurka, purjolök, tomater, sallad, små morötter, jordgubbar o rabarber oxå:)

2009-05-05 @ 14:01:06
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Mila

oj spanak ke harru te mbejllish :)

2009-05-05 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0