6 Mars ~ Lite av varje ~

Hallå där!

Idag har dagen gått otroligt snabbt. Imorse var jag på dagis o lämnade Arti, sedan hade jag samtal med hans fröken på dagis sk kvartsamtal eller vad man nu kallar det. Iallafall fick jag höra att min son är väldigt omtyckt, han är mycket social o älskar att leka med alla barnen, han utesluter INGEN. Kändes bra... jag har ingen enstöring o ingen unge som jag behöver vara rädd för att han ska bli mobbare eller våldsam.... visst det kan ändra sig man vet aldrig haha men min älskling måste få en kalender så alla hans kompisar får boka tid med honom :) ♥ /STOLT MAMMA!

Sedan bar det av till arbetsplatsen, var kul att komma dit o träffa alla. Fick även veta att vi fått en ny chef. De som träffat henne tycker det kommer bli perfekt så det hoppas jag ju o att hon hunnit jobba ett tag tills jag återvänder. En dag MÅSTE jag ju tillbaka. Ärligt så saknar jag mina kollegor.... lite.... :) En av dem, Theres som jag skrivit om tidigare fick sin flicka igår :) STORT GRATTIS! M näst på tur :) *längtar*

Sedan efter att mannen kom hem så fick jag massa tid till mig själv, tog bilen o åkte ner på stan en runda. Otroligt vad härligt att gå runt alldeles SJÄLV.... gick o njöt för en stund.... handlade en fin klänning på vero moda, en kofta på aima, en klocka& örhängen.... o Mc Donald´s till familjen hehe :)

bild på klockan... meee loovee:



Nu är männen iväg o fixar håret...kul för Arti han älskar o få färg på det hehe. Elira sover o jag sitter här, ska strax ner o hänga lite tvätt!!

NORA: nepp jag e icke gravid!! hehe nån måtta får det va!!

So Loooong!! /Jeta

Kommentarer
Postat av: Petra

du har en jättefin duktig kille!!!

grattis till theres från mig också. mina vänners vänner är mina vänner ;)

vad skönt med en stund för dig själv. det behöver man ibland

låter som fina grejer du köpte. klockan var fin



kram

2009-03-06 @ 21:06:24
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah vad roligt att koppla av lite och gå ut själv i lugn och ro. själv brukar jag också gå en runda ut i stan ensam utan angjelina. Det tycker jag att jag behöver.



Fin klocka!



Och arti är så söt!

Kram kram

2009-03-06 @ 22:53:12
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0