4 Mars ~ skumma dagar ~



Hallå på er!!

Japp som rubriken lyder så har de sista dagarna inte varit på min sida... hel märkligt har jag sovit, konstiga drömmar o så, barnen sov bra tack o lov men jag själv hade ingen ro.

I tisdags var jag på bvc också o där hade vi vikt kontroll. Elira väger numera 6135 gram. Känns väldigt bra o hon växer som hon ska. Vi hade även mammasamtal, lite frågor  om hur man mår nu efter förlossningen osv. Dessa frågor ska tydligen fånga om man nu hade förlossningsdepression men jag tyckte inte alls att endast de frågorna skulle vissa om man var deprimerad. Sen började hon säga: ja inte för att du är deprimerad men ska ändå..... bla bla bla... jaha  (nu är jag ju inte det) MEN jag satt ändå o tänkte tänk om jag hade varit det o hade väntat till det här samtalet o att få komma o prata av sig eller först då våga säga något o sen börjar hon meningen som hon gjorde.... inte mycket hjälp jag skulle fått...inte konstigt att man inte fångar upp alla nedstämda!!

Igår kom min bror o hans fru o deras superfina dotter Elisa. De stannade över o sen fick jag vara barnvakt åt Elisa. Japp 3 barn fick jag ta hand om o tro det eller ej så fixade jag det!!! NEJ vi ska inte skaffa en tredje... åtminstone inte än på nåra år!! Nee allvarligt så var det massor att tänka på... nu när jag fått Elira så har ju Arti blivit så pass stor att han faktiskt klarar sig själv o vet vad som kan va farligt osv (dock inte allt). Men nu när jag hade Elisa med fick jag ju använda huvet hela tiden.... ammade jag så var jag tvungen o tänka vart hon befann sig, o blev det knäpptyst fick jag rusa o leta efter busarna...ja hela tiden på spänn att ungarna inte drossar nerför trappan!

Jag hann med o glömde inte bort nån haha... joo mig själv!! Kom o tänka att jag inte gått på toa på hela dan o sen hann jag inte äta i lugn o ro osv. Men soo what... jag njöt faktiskt oxå o sen var jag ute o lekte med dem. Så mysigt ändå... tre ungar :) ♥♥ ♥

Idag var vi över hos Theres på frukost, där var även Karolina o Oliver. Det var supergott o jättetrevligt. Theres är stor o fin om sin mage, snart är det dags o hon har sin bebis hos sig. Både jag o Karolina har trott att Theres går o bär på en tjeja men idag hade vi båda ändrat oss till en pojke... hmmmm spännande!!! Längtar så :) 
 
Kom på att jag faktiskt inte skrivit om min förlossning...ska försöka hinna med det nån dag. Många har ju frågat o jag ska skärpa mig o skriva ner!

Ang bilder på Mig o Elira hahaha ja men jag har ju tusentals bilder på Mig o Arti så nu tycker jag ändå att Elira förtjänar att få massor av bilder på mamma o henne o massor av mystid! Dock glömmer vi aldrig bort vår älskling, vår nummer 1 :) Han kommer ju alltid vara speciell MEN kärleken till dem båda är evig o jag älskar dem lika mycket ♥♥






/Jeta









Kommentarer
Postat av: Michaela

vilka fina bilder! elller kanske det beror på alla fina modeller!;)

2009-03-05 @ 06:57:29
URL: http://ndreca.blogspot.com
Postat av: ardiana

heej hoppas ni mår bra elira e sååå söt men du hon har ju snyggga föräldrar såå åå arti jaa du han ee såå goo puss på er

2009-03-05 @ 10:34:06
Postat av: Anonym

2009-03-05 @ 22:20:34
Postat av: Nora

Hej på er



Fina bilder, va stor hon har blivit.

Hmmm skuma dagar, du är väl inte g??? :}



Du dem där enchilados, du skulle ju skriva recepten...



Ha det gottis!



Kramis

2009-03-05 @ 22:23:22
Postat av: Petra

vad FINA ni är!!

Hoppas att de skumma dagarna är över nu och att du får sova ordentligt!!



såna samtal borde de ta tidigare, många får ju det precis i början.



du skulle bli en jättebra trebarnsmamma



kramar

2009-03-06 @ 21:00:28
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: vesna

fina bild

2009-03-12 @ 10:51:09
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0