23 Mars ~

Hej!

Ny vecka nya utmaningar... ska se till så alla i familjen är helt friska denna vecka o även försöka se till att alla klarar sig utan en skråma. Igår var det tyvärr inte min sons dag. Han snubbla o ramla o han klämde sig o slog sig. Min stackars älskling som fick stå ut en hel del men som tur är så är han ändå oskadd. Han har varit hemma med mig o Elira idag. Vi har haft en bra dag med mycket lek i sandlådan o massa sandslott :)

Imorgon är det viktkontroll o vaccination för Elira o även vaccination för Arti, Arti hatar allt vad sjukvård heter så det kommer bli tufft, M ska försöka komma ifrån jobbet den tiden o vara med oss. Svårt o trösta två barn samtidigt. Hoppas han kan komma ifrån... får se hur det går.

Imorgon ska vi, jag o barnen en sväng ner till min kollega Theres som nyligen fått en dotter. En mycket söt tjeja som fick namnet Wilma... *me love* ♥ Ska bli så kul att få träffa Wilma...mamman med :)

Nu spelar pöjkarna play station, Elira sover o jag gör som alltid aldrig någon nytta haha... ne men jag ska faktiskt ner o förberedda lite fika till mig o M efter att Arti somnat. Kanske hinns det med en film, såg filmen Gran Torino häromkvällen o M o jag har skrattat mycket under filmen men den var inte så där värst super bra. Men Clint`an har ju blett gammal asså! (Clint Eastwood).

Soo Loong!// Jeta

Kommentarer
Postat av: Penni

Stackars Arti.. :( Max skickar över en kram!

2009-03-23 @ 19:48:02
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj stackars Arti.

Här är det magsjuka... Hoppas jag inte smittar Angjelina bara, men svårt när man ammar ju.



kram

2009-03-24 @ 12:00:39
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/
Postat av: Theres

Tack så jättemycket för de fina presenterna! Vi blev så glada =)

Kram

2009-03-25 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0