20 Mars ~ Frisk igen ~

Hello där ute!!

Japp nu är jag frisk... nja inte 100 procent kanske men nästintill! Ja iallafall så har jag fått sova gott natten till idag o sen var jag iväg till dagis tidigt o sen fick jag sms av Jennie i rätt tid om en promenad. Vi gick en härlig runda i det super sköna vädret. Efter det gick jag lite till o sen tittade jag förbi hos Mersija. Trevligt!!

Ja eftermiddan ägnades åt stor städning på nedervåningen, så skönt när man har det klart. Jädrans vad damm som samlar på sig... men ni andra känner väl inte igen detta!!!?? :)

På kvällen var vi o besökta Saranda o hennes familj, Lika kul varje gång o barn med massa energi!! :)

Okej jag är törstig, har ju druckit flera liter känns det som.... jag ammar ju så det beror på det jag vet men ändå alltså...HELA tiden!! Oh ja tur man har vatten o himmelskt gott KALLT vatten haha ja nu fattar ni kanske varför jag blir sjuk o får ont i halsen...!

Nu när våren närma sig ska jag planera massa att ordna med trädgården... ordna o ordna men ja odla kanske det heter. Jag ska göra en plats där bara jag får va :) kanske Art  med... eller näe han får ordna en egen! haha jag vill odla mina egna ja det man nu kan odla... :)  *längtar*
  Nån duktig som har tips?!

Imorrn bär det av mot stan... I Hope!!

Nu ska det mysas!

♥/Jeta

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej gumman va roligt att nu äntligen e di ni friska hihih nää kan inget om blommmmer åå sånt hihi kram

2009-03-20 @ 22:16:28
Postat av: Mila

haha tips är enkelt. cep, cepulka, presh, udra, paltixhonka, krastavejca, LAKNA :)

2009-03-21 @ 11:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0