~10 Mars ~

Hej på er!

Tack för alla kommentarer jag får, det är alltid kul att läsa dem o det är väl mest då man får bekräftat att nån ens orkar in o läsa om ens vardag. Ja några av er är så illa tvugna haha nee skojar men det är kul o jag uppskattar era kommentarer :)

Jag har haft en bra helg som tyvärr tar slut alldeles för fort men tror många med mig känner likadant. Den började med en så fin middag på restaurang Aptit som mannen bjöd mig på :) åt en otroligt god vegetarisk lasagne. Detta var den sjunde mars då vi var iväg hos mamma den åttonde mars för att fira henne oxå. Den åttonde mars var det även arrangerat en fest för oss kvinnor på albanska klubben... mee likeee... fick då träffa några man inte sett på länge :) o Mila min allra godaste vän har ju fått en super fin mage :) alltså hon väntar sig en bebis som beräknas va färdigbakt i mitten av sommaren :) *längtar* :) många bebisar bland mina vänner nu så det är underbart med de små liven :) ♥

Idag bar det av till babycaféet med mina barn. Det var tio års jubileum så där var fullt med folk o massa bilder togs det, så kanske man e med i tidningen imorrn :) Arti blev målad i ansiktet som ett lejon o han var så glad. Där träffade vi några av hans gamla vänner som han hade när han var bebis. Även hans kompisar hade växt till sig :)

Man är så dålig på att utrycka sin kärlek till sina närmaste så därför vill jag skriva till er att jag älskar er så mycket. Jag uppskattar er o skulle inte känna mig hel utan er i mitt liv. Tack för att ni finns!! Ni vet vilka ni är!! ♥

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Mila

Oj lakna nuk kishte ke restorant Aptit? :) vad söt du är med alla dessa komplimanger för mig :) Tack! Bebisen tackar oxå med några sparkar haha. Det var jättekul på kvinnodagen. Hoppas det blir fler dagar man kan träffas.



Älskar dig med!! (om jag nu är en av de som "vet vilka ni är!!" :) Jag är nog en av de, hoppas jag.



Ska gå och lägga mig nu. Tej kshy gjumin e 2 e bon njer teshtej a une ala skom ron :) godnatt. kram

2009-03-11 @ 00:34:56
Postat av: Petra

HOPPAS jag får ta åt mig lite... ;)

annars gör jag det ändå ;)



kram

2009-03-11 @ 21:13:28
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0