1 Mars ~ en ny månad

 


Hallå!!

Ja då var helgen snart slut....men den har faktiskt varit rätt skön, lagom mycket o göra o så. Idag var vi hos Fam Högberg o fikade. Arti bröt nästan ihop för han tyckte att han varit för kort tid hos Max. Han var ledsen o gnällig resten av kvällen men vi lyckades ändå få ihop lite mat, blev kycklinggryta med ris, en godnattsaga o sen somnade han bums! Han var supertrött stackarn.

Nu har även Elira somnat, mannen tittar på fotboll och jag har HELA kvällen för mig själv o min laptop :) me loooovee :)

Här kommer lite bilder... blandade.... har nämligen tömt mobilen :)

Måste tacka vår privata fotograf för underbart fina bilder :) Tack Jennie!!

    


  

Coola pojkarna...eller pöjkarna som Arti säger  ♥




Ja kära vänner varför LIGGA o sova när man kan stå ???? :)


    


♥/Jeta

Kommentarer
Postat av: Ardiana

hejj nää men gud va sött arti e åå elira iii marshalla åå zot mina älskilngar puss på er

2009-03-01 @ 23:09:47
Postat av: Theres

Haha - ser inte så skönt ut att sova ståendes!

2009-03-02 @ 13:06:16
Postat av: Petra

så SÖÖÖÖTA de är dina gullungar!!!

extra plus i kanten ;) till arti!!



kram

2009-03-03 @ 02:38:07
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/
Postat av: Penni

hihi tack för besöket!!! :-)kram!!!

2009-03-03 @ 19:56:00
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0