10 Juli ~

Hallå där ute

Men jisses vart tod sommaren vägen??? Messade min syster och bror som befinner sig nere i hemlandet att de gärna fick skicka hit lite sol till oss. De har de varmt och skönt och badar o blir stekta i solen.... jisses avundsjuk e jag :) men jag unnar dem det. Jag är också lite brun på ryggen mest hehe det var från solen vi hade i april typ.... men hallå man kan ju inte sola när man har en bebis och en 4 åring som gärna vill mans ka leka hela tiden.
Idag är sista dagen för mannen på jobbet sen e det semeeeeeeeeeeeeester ska bli underbart mest för mig så klart hehe, sovmorgon och passas upp :)

I början av veckan var vi bjudna på middag och kalas hos grannen, deras pojke blev 3 år :) Igår hade grannen invigning av sin lilla bar och vi var där o fick oss en drink (jag fick nöja med med alkoholfritt) mycket trevligt!! Bättre grannar får man leta efter :)!

Igår var det träff med kollegorna igen och M:s mage höll på o sprängas så stor o fin den är :) jisses var inte längesen man va så stor om magen. Det är tre jag känner som ska ha nu till sommaren och först ut är Milla, det är hennes första bebis o jag är minst lika nervös som hon :) hehe jag hade gärna hängt med till BB med dig gumman :) Enligt Manis "recept" ska det ju bli en pojke och jag dör av nyfikenhet så ta o född NU!!!  :)

Idag ska min svägerska komma hit och vi ska röja runt på stan, bara jag och hon och eventuellt Elira. Hon hörs ju inte så mycket och gör inte mycket väsen av sig så det gör inte så mycket. Ska ta en stor latte, e jävligt sugen på det!

Och nu när bilder säger mer än tusen ord!!....
 

     

 

/Jeta

Kommentarer
Postat av: Mila

Vilka fina bilder!! och Elira är alltid glad tjejen. Så söt! :) haha ja du får följa med på BB. Skulle vara kul att se dig hur du skulle reagera att se mig i en sån situation :)Jag är oxå nyfiken nu på vad det blir men tydligen vägrar bebisen att komma ut :) Hoppas du hade det trevligt på stan! Kramar

2009-07-10 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0