GOTT NYTT ÅR ~ GËZUAR VITIN E RI!!

1 januari 2009

Önskar er alla ett gott nytt 2009!!

Det nya året inväntade vi hemma hos min syster och hennes lilla familj. Där var även mina andra syskon bjudna. Mina föräldrar firade hemma i hemlandet tillsammans med några av sina syskon. Vi saknade föräldrarna!!
Det blev mycket god mat och goda drinkar dock inget jag kunde njuta av då jag ammar. Blev även massa skojigt med spel och även guitar heroes hihihi jajaja.... jag var sämst!!!!! Tyvärr glömde jag kameran där så bilder kommer när sykonen kommer hit med den!! *skynda* :)

TACK!! syster för en perfekt kväll!!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Gott nytt år!



Hoppas allt är bra med er!

Kramar från oss

2009-01-03 @ 10:53:34
URL: http://michaelandreca.blogspot.com
Postat av: miss albania

Gezuar Vitin E Ri!!! (från "Mirian")

2009-01-04 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0